اخبار داغ

رئیس سابق هیئت گلف استان قم در گفتگو با دانا:

تحولات خوبی در گلف کشور اتفاق افتاده/ همه استان ها می توانند به سمت قهرمانی حرکت کنند/ امسال کیفیت مسابقات قهرمانی کشور بالار رفته

تحولات خوبی در گلف کشور اتفاق افتاده/ همه استان ها می توانند به سمت قهرمانی حرکت کنند/ امسال کیفیت مسابقات قهرمانی کشور بالار رفته
محمود علویون گفت: به مرور زمان همه استان ها می توانند به سمت قهرمانی حرکت کنند.
[

محمود علویون رئیس سابق هیئت گلف استان قم در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ارتباط با وضعیت فعلی گلف کشور اظهار داشت: با توجه به حضور آقای عزیزی در این مدت کم به نظر می رسد تحولاتی در گلف کشور در حال شکل گیری است. یکی از کارهای خوب ایشان این بود که قانونی گذاشتند که هر استانی از بازیکنان خود استفاده کند که این به رقابتی تر کردن بازی ها کمک می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علویون در ادامه در خصوص مسابقات قهرمانی کشور در رشته گلف خاطر نشان کرد: به مرور زمان همه استان ها می توانند به سمت قهرمانی حرکت کنند، امسال کیفیت مسابقات قهرمانی کشور بالار رفته است. رقابت بین بازیکنان سطح کشور باعث می شود بازی ها برای آنها اهمیت بیشتری پیدا می کند که خود این موضوع راهی است برای توسعه ورزش قهرمانی.

,

رئیس سابق هیئت گلف استان قم پیرامون زیرساخت های گلف در کشور افزود: ما در زمینه زیرساخت و زمین گلف بسیار ضعیف هستیم. در موضوع نیروی انسانی هم همینطور است و تعداد ورزشکاران گلف باز ما توسعه نداشته است. اکنون برخی استان های ما اصلا هیئات گلف ندارند و من به جرأت و به ضرس قاطع می گویم که در هشت سال گذشته هیچ زمین گلفی در کشور ساخته نشده است.

,

وی در مورد زمین های گلف در کشور گفت: نه تنها زمین گلف، بلکه زمین رنج و مینی گلف هم ساخته نشده است. وی برای زمین مینی گلف دویست متر کافی است و هزینه زیادی ندارد اما آن هم ساخته نشده است. شاید ما در کل استان ها هر کدام تنها یک مینی گلف داشته باشیم. اینکه بخواهیم هر استانی حداقل در مرکز خود یک زمین گلف داشته باشد شاید در ده سال آینده هم چنین اتفاقی نیفتد.

,

علویون درباره استان هایی که زیرساخت بهتری در گلف دارند تاکید کرد: اکنون تنها تهران، اهواز و اصفهان زمین گلف دارند و امیدواریم حداقل فدراسیون منطقه ای برخورد کند مثلا یک زمین در شرق، یک زمین در غرب، در مرکز، در شمال و در جنوب کشور هم یک زمین گلف تاسیس گردد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه