اخبار داغ

دانا گزارش می دهد:

اَبَر تیمی به نام قطر

اَبَر تیمی به نام قطر
عنابی ها در مرحله گروهی 10 گل زدند که 7 تای آن را المعز علی به تنهایی وارد دروازه حریفان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ المعز علی جوان 22 ساله، جام ملت های آسیا را عالی شروع کرد. زدن 5 گل در 2 بازی. در ادامه او با زدن 7 گل، راهی مرحله حذفی شد. بعد از دو بازی بدون گل، سرانجام توانست در نیمه نهایی گلزنی کند و با رکورد علی دایی برابری کند. رکوردی که علی دایی در 1996 با زدن 8 گل به ثبت رسانده بود. تنها یک بازی دیگر برای گذر کردن از دایی کافی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با زدن 9 گل در یک دوره، آقای گلی تاریخ جام ملت‌های آسیا به نام المعز علی به ثبت رسید. او همچنین توانست رکورد طولانی علی دایی را که، گلزنی در یک دوره بود را بشکند. او در بازی‌های آسیایی در تیم جوانان جنگید و 4 سال بعد، به کلیدی ترین مهره قطر در راه کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌ها تبدیل شد. عنابی ها در مرحله گروهی 10 گل زدند که 7 تای آن را المعز علی به تنهایی وارد دروازه حریفان کرد.

,

3 برد در مراحل حذفی، دو برد 1 بر 0 برابر عراق و کره جنوبی، و پیروزی قاطعانه 4 بر 0 برابر امارات میزبان شمار گل‌های زده آنها را بالا برد. و در نهایت با برد 3 بر 1 در فینال، قطر با 19 گل زده صاحب بهترین خط حمله و بیشترین گل زده در این دوره از رقابت‌ها شد. ژاپن با 21 گل زده در جام ملت‌های 2000 دارای بهترین خط حمله تاریخ این رقابت‌ها است. قطری‌ها علاوه بر داشتن بهترین خط حمله، صاحب بهترین خط دفاعی جام نیز بودند.

,

آنها در این 7 بازی تنها 1 بار دروازه شان باز شد. اکرم عفیف مهاجم السد قطر، کنار علی به عنوان مهاجم دوم توپ میزد و توانست زمینه ساز 5 گل برای علی باشد. عفیف با زدن 1 گل و دادن 10 پاس گل عملکرد فوق العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت. کریس ایکونومیدیس استرالیایی با 4 پاس گل نفر دوم در این رقابت‌ها است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه