اخبار داغ

فرماندار شهرستان فارسان

امروز به برکت این انقلاب به استقلال همه‌جانبه دست‌یافته‌ایم/افتتاح 27 پروژه در شهرستان فارسان

امروز به برکت این انقلاب به استقلال همه‌جانبه دست‌یافته‌ایم/افتتاح 27 پروژه در شهرستان فارسان
فرماندار شهرستان فارسان گفت: قبل از انقلاب در تمامی حوزه‌های کشاورزی، نظامی، دفاعی، علمی، اقتصادی، فرهنگی و ... وابسته بودیم، اما امروز به برکت این انقلاب خودکفا شده و به استقلال همه‌جانبه دست‌یافته‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرداس طاهری فرماندار شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز با گرامیداشت فرارسیدن چهل‌سالگی انقلاب و دهه مبارک فجر، اظهار کرد: 12 بهمن یک روز بسیار به‌یادماندنی در تاریخ این مرزوبوم است و روزی است که امام راحلمان در میان استقبال بیش از 6 میلیون نفر از ملت ایران وارد میهن اسلامی شد؛ و علاوه بر آن همزمان است با قیام مردم فارسان و شهادت شهید قربانعلی داودی فارسانی و زخمی شدن جمعی از شهروندان فارسان که به همین علت روز شاخص شهرستان فارسان هم نامیده شده است.

وی به نقش جوانان در توسعه و تحولات کشور اشاره کرد و گفت: همین جوانان با آغاز مبارزات علیه طاغوت به رهبری امام راحل و با تبعیت از روحانیت نقش تأثیرگذار خود را ایفا کردند.

وی با تأکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به معنای نفی سلطه بیگانگان بود، افزود: قبل از انقلاب در تمامی حوزه‌های کشاورزی، نظامی، دفاعی، علمی، اقتصادی، فرهنگی و ... وابسته بودیم، اما امروز به برکت این انقلاب خودکفا شده و به استقلال همه‌جانبه دست‌یافته‌ایم.

وی اظهار کرد: با توجه به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و جنگ اقتصادی و روانی دشمنان علیه نظام اسلامی، بایستی تلاش کنیم عملکرد 40 ساله نظام را بیان کنیم و بر همین اساس جلسات مختلفی ویژه این دهه با کارگروه‌های مختلف برگزار و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده است.

وی افزود: با توجه به کثرت برنامه‌ها تلاش شده است تا برنامه‌ها محدود به این دهه نباشد لذا برنامه‌هایی را تا پایان سال برنامه‌ریزی کردیم که شروع آن قبل از دهه فجر بوده است

طاهری از کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی مختلف توسط مسئولین استانی خبر داد و گفت: افتتاح 27 پروژه داریم و 5 پروژه کنگ زنی می‌باشد؛ که بیش از 40 میلیارد تومان هزینه شده است و در این مباحث 329 نفر نیز اشتغال‌زایی انجام می‌گیرد که در مباحث زیرساخت، کشاورزی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و توسعه می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های دهه فجر مردمی است شور و شعف بیشتری در بین مردم ایجاد می‌شود برنامه‌های مربوط به ایام ا... دهه فجر مردم محور باشند و در برنامه‌های امسال باید به دنبال ایجاد شورونشاط اجتماعی باشیم.

وی تشریح کرد: غبار‌روبی قبور شهدا و دیدار با خانواده‌های آنان، برپایی میز خدمت در محل نماز جمعه، نواختن زنگ انقلاب در مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری جشن انقلاب در نقاط مختلف شهرها و روستاها، حضور و پاسخگویی مسئولین در روستاها، برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری، بیان توفیقات نظام در 40 سال گذشته در جهت توسعه شهرستان، افتتاح و کلنگ زنی پروژها، افتتاح نمایشگاه از مهم‌ترین برنامه‌های ادارات و نهادها در دهه فجر است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه