اخبار داغ

با رمز مقدس یا فاطمة الزهرا(س)؛

عملیات اجرایی 1143 پروژه محرومیت‌زدایی در لرستان آغاز شد

عملیات اجرایی 1143 پروژه محرومیت‌زدایی در لرستان آغاز شد
به مناسبت چهلمین فجر انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور و با رمز مقدس یا فاطمة الزهرا(س) عملیات اجرایی 1143 پروژه محرومیت‌زدایی و زودبازده در لرستان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سفیر افلاک بعد ازظهر امروز به شکرانه فرا رسیدن چهلمین فجر سراسر نور انقلاب اسلامی عملیات اجرایی 40 هزار پروژه عمرانی زودبازده به عنوان بزرگترین طرح خدمت رسانی با رمز مقدس یا فاطمة الزهرا(س) به دستور فرمانده کل سپاه پاسداران در سراسر کشور آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور فرماندهان و معاونت های سپاه های استانی برگزار شد، سردار غلامحسین غیب‌پرور گفت: امروز ۴۰ هزار پروژه زودبازده در ۲۸ محور در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، کشاورزی در اقصی نقاط ایران اسلامی با همت بسیجیان عزیز آغاز می شود.

,

 

,

, ,

 

,

رئیس سازمان بسیج با اشاره به این که این پروژه ها در بازه زمانی چهار تا 6 ماهه به نتیجه می رسند، اظهارداشت: بخش مهمی از این پروژه‌ها توسط خیرین و مردم تأمین شده که نشانه تحقق مردم سالاری دینی است.

,

 

,

سردار مرتضی کشکولی سهم لرستان از پروژه های محرومیت زدایی را هزارو 143 طرح دانست و گفت: این پروژه ها در موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سلامت و بهداشت، آموزشی، کشاورزی و ورزشی در رسته های ابنیه راه ، برق، انتقال و توزیع آب قنات، آبخیزداری، منابع طبیعی و ابنیه ورزشی اجرا می شود.

,

 

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان این که این طرح‌ها با استفاده از ظرفیت 850 گروه جهادی بسیج سازندگی وقرارگاه پیشرفت و سازندگی سپاه استان انجام می شوند، گفت: بخش زیادی از این طرح ها در هفت دهستان محرومی که در دستور کار قرارگاه پیشرفت و آبادانی است اجرا می شود.

,

 

,

, ,

 

,

سردار کشکولی با اشاره به اعلام آمادگی دستگاه های دولتی برای به ثمر رساندن طرح های محرومیت زدایی زودبازده، گفت: بسیج جامعه پزشکی، بسیج مهندسی وصنعت و بسیج مهندسان کشاورزی نیز طرح‌هایی با هدف توانمندسازی و خدمت رسانی به محرومان در دستور کار دارند.

,

 

,

وی با بیان این که در عمر 40ساله انقلاب اسلامی به اندازه 400 سال در کشور خدمات انجام شده است،خاطرنشان کرد: رژیم شاهنشاهی نوکر غرب بود که امام راحل ریشه استبداد را خشکانید و وابستگی به غرب نیز از بین رفت.

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید بر این که انقلاب اسلامی متعلق به مردم است،گفت: ناکارآمدی برخی مسئولان باعث برخی مشکلات شده که نباید به حساب انقلاب گذاشت،همه ما نوکر و خدمت گذار مردم هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه