اخبار داغ

فرمانده انتظامی بجستان خبر داد؛

دو کشته حاصل برخورد پراید با اتوبوس در محور بجستان

دو کشته حاصل برخورد پراید با اتوبوس در محور بجستان
فرمانده انتظامی شهرستان بجستان از برخورد یک دستگاه خودرو پراید با اتوبوس در محور بجستان به فردوس و کشته شدن دونفر در این حادثه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سرهنگ حسن آزادیخواه فرمانده انتظامی بجستان ز در گفت‌وگو با خبرنگار  صبح توس ضمن اعلام خبر از برخورد یک دستگاه خودرو پراید با اتوبوس در محور بجستان به فردوس و کشته شدن دو نفر در این حادثه اظهار کرد: یک مورد تصادف در محور بجستان به فردوس به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که سریعاً اکیپ گشت کلانتری مرکز این فرماندهی به همراه سایر نیروهای امدادی به محل حادثه مراجعه که مشاهده کردید یک دستگاه خودرو پراید با سه نفر سرنشین از مسیر روستای ششتوک به بجستان در حرکت بوده و پس از ورود به محور اصلی با یک دستگاه اتوبوس ولوو که از بجستان به فردوس طی طریق می نموده برخورد و موجب بروز حادثه ی  ناگوار گردیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس ,



وی ادامه داد: با توجه به وضعیت اعلامی شخصا نیز  در محل حاضر و با همکاری ارگانهای امدادی دو نفراز سرنشینان خودرو که خانمی حدود ۳۵ ساله و دختربچه ای ۷ ساله بودند را با اورژانس به بیمارستان آیت الله مدنی انتقال و راننده آن که خانمی حدودا ۴۰ ساله بوده با کمک نیروهای هلال احمر و آتش نشانی پس از بریدن قطعات خودرو بیرون آورده شد که متاسفانه بعلت جراحات وارده نیز جان خود را از دست داده بود.

,
,
,



فرمانده انتظامی بجستان تصریح کرد:  سرنشین ردیف اول  خودرو پراید پس از انتقال به بیمارستان با توجه به شدت مصدومیت نیز فوت کرده و حال دختربچه ای که  مصدوم حادثه بوده در حال حاضر مساعد و تحت درمان می باشد.

,
,
,

 

فرمانده انتظامی شهرستان بجستان با بیان اینکه در این حادثه  مسافران اتوبوس هیچ گونه مصدویتی نداشته اند خاطرنشان کرد: که علت وقوع تصادف برابر نظریه افسر کارشناس پلیس راه عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده پراید بوده است.

,
,
,


این مقام انتظامی در پایان از کلیه رانندگان خواست که با رعایت حق تقدم دیگران در حین رانندگی باعث بروز حوادث ناگوار نشوند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه