اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان:

استقلال، یکی از بالاترین دستاوردهای انقلاب/ پیش از انقلاب غلام حلقه به گوش امریکا بودیم

استقلال، یکی از بالاترین دستاوردهای انقلاب/ پیش از انقلاب غلام حلقه به گوش امریکا بودیم
سردار فدا گفت: یش از انقلاب ژاندارم منطقه و غلام حلقه‌ به‌ گوش امریکا بودیم، اما امروز اقتدار و عظمت و ابهّت انقلاب اسلامی به حدّی است که ابتکار عمل به عهده جمهوری اسلامی قرار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مجتبی فدا در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: بعد از 40 سال  دستاوردهای  زیادی را به دست آوردیم که شاید در عمل قابل شمارش نباشند که یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این چهل سال، این است که سرنوشت خودمان، را مردم خودمان انتخاب می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) با اشاره به این که کی از بالاترین دستاوردها استقلال است، تصریح کرد: آزادی و جمهوری اسلامی از اول هم شعار مبنای انقلاب بوده و تا آخر هم خواهد بود.

,

وی افزود: پیش از انقلاب ژاندارم منطقه و غلام حلقه‌ به‌ گوش امریکا بودیم، اما امروز اقتدار و عظمت و ابهّت انقلاب اسلامی به حدّی است که در برابر تهدیدها مقاومت می‌کنیم و ابتکار عمل و روحیه ایستادگی و مقابله با ظلم و جور به عهده جمهوری اسلامی قرار داد.

,

سردار فدا عنوان کرد: یکی دیگر از بالاترین دستاوردهای انقلاب، سرمایه اجتماعی است؛ این سرمایه در واقع همان حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی است.

,

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) در پایان با اشاره به وظایف نسل‌های بعدی در قبال این انقلاب، تصریح کرد: 40 سال مردم به رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(حفظه الله) این انقلاب را نگه داشتند و نسل جوان و نسل کنونی، این امانت را به‌ واسطه این که خون‌های زیادی به پایش ریخته و جوانان زیادی قربانی شدند، باید حفظ و نگه‌داری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه