اخبار داغ

تحولات میدانی شرق رود فرات؛

کشته و زخمی شدن شماری از تروریست‌های داعش در اثر حمله توپخانه‌ای رزمندگان عراق+نقشه

کشته و زخمی شدن شماری از تروریست‌های داعش در اثر حمله توپخانه‌ای رزمندگان عراق+نقشه
شماری از عناصر گروه تروریستی داعش موجود در شرق رود فرات، در اثر حمله گسترده توپخانه‌ای رزمندگان عراقی، کشته و زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش صاحب نیوز؛ هم‌زمان با ادامه درگیری‌های بین شبه‌نظامیان دموکراتیک با تروریست‌های داعش در شرق رود فرات واقع در شرق استان «دیرالزور» سوریه، نیروهای عراقی مستقر در غرب استان الانبار توانستند گروهی از تکفیری‌ها را در محور روستای «باغوز» شناسایی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

خبرگزاری «موازین نیوز» عراق اعلام کرد: یگان موشکی و توپخانه‌ای بسیج مردمی عراق با همکاری نیروهای امنیتی موفق شدند تجمع تروریست‌های داعش را در نزدیکی مرز کشور عراق به‌صورت دقیق مورد هدف قرار دهند و شماری از آن‌ها را کشته و زخمی کنند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، تروریست‌های داعش موجود در منطقه قصد داشتند در یک عملیات غافلگیرکننده به سمت مناطق مرزی و مواضع رزمندگان عراقی حمله کنند و مناطق مرزی را تحت اشغال خود دربیاوردند.

,

به گفته منابع میدانی، تروریست‌های داعش موجود در شرق رود فرات در دو روز گذشته با حمله به مواضع شبه‌نظامیان دموکراتیک، تعدادی از شهرک‌های مرزی در شرق استان دیرالزور را مجدداً تحت اشغال خود درآوردند.

,

بر اساس اعلام برخی از رسانه‌ها، حمله جدید و گسترده داعش و اشغال مناطق مرزی با نظارت کامل ائتلاف غربی به رهبری آمریکا صورت گرفته است تا از این طریق به مواضع رزمندگان عراقی حمله کنند و مناطق مرزی را ناامن کنند.

,

چند گروه از نیروهای بسیج مردمی، امنیتی، پلیس فدرال، ارتش و ... عراق در یک ماه گذشته به سمت مناطق غربی استان الانبار و هم‌مرز با سوریه اعزام‌شده‌اند تا از نفوذ عناصر داعش به داخل خاک کشور جلوگیری کنند.

,

بخش‌هایی از شرق استان دیرالزور سوریه و هم‌مرز با کشور عراق، تحت اشغال تروریست‌های داعش است.

,

موازین نیوز

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه