اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

نگاهی به وضعیت تیمی آبی‌پوشان تحت هدایت شفر در نیم‌فصل دوم/ ناکامی دنباله دار پر وینگرترین استقلال تاریخ

نگاهی به وضعیت تیمی آبی‌پوشان تحت هدایت شفر در نیم‌فصل دوم/ ناکامی دنباله دار پر وینگرترین استقلال تاریخ
پاتوسی، وینگر اهل آفریقای جنوبی استقلال که به تازگی به این تیم پیوسته باید با ۹ بازیکن استقلال برای حضور در ترکیب اصلی رقابت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پاتوسی، وینگر اهل آفریقای جنوبی استقلال که به تازگی به این تیم پیوسته باید با ۹ بازیکن استقلال برای حضور در ترکیب اصلی رقابت کند. پاتوسی در پست هایی بازی می‌کند که در استقلال ترافیک وجود دارد. او دو پسته است یعنی هم سمت راست و هم سمت چپ که دومی پست تخصصی او است. احتمالا پاتوسی درادامه فصل رقابت سختی با طارق همام خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نبرد سخت پاتوسی

, نبرد سخت پاتوسی,

در سوی دیگر داریوش شجاعیان و محسن کریمی هم با این بازیکن هم پست هستند و قائدی و تبریزی هم گاهی در سمت چپ توپ می زنند. پیش از پیوستن او نیز استقلال دچار تعدد بود. با حضور محسن کریمی، مهدی قائدی، وریا غفوری، خسروحیدری، روح الله باقری، مرتضی تبریزی، داریوش شجاعیان، طارق همام و پاتوسی، اکنون این یکی ازپروینگرترین استقلال های تاریخ است.

,

سرگیجه برای شفر؟

, سرگیجه برای شفر؟,

پاتوسی غالبا درپست گوش چپ بازی می‌کند. این بازیکن به دلیل مهارت استفاده ازهردو پا قابلیت بازی درپست گوش راست را هم دارد اما مسئله این است که استقلال در هر دو پست بازیکنان بسیاری دارد که درنیم فصل اول شفر بارها از آنها استفاده کرده است. اگرپاتوسی بخواهد درپست اصلی اش که گوش چپ است بازی کند بازیکنانی همچون طارق همام عراقی و داریوش شجاعیان را مقابل خود خواهد دید.

,

ترافیک وینگرها

, ترافیک وینگرها,

چنانچه شفر قصد استفاده از پاتوسی را درپست گوش راست داشته باشد بازهم درآن پست باید باید برای حضور در ترکیب از سد وریا غفوری ملی پوش که به این راحتی ها روی نیمکت نخواهد نشست، عبور کند. البته سرمربی استقلال بارها بازیکنانی که درگوش چپ و راست بازی می‌کنند را تغییرداده و حتی ازروح الله باقری و اللهیارصیادمنش درپست گوش چپ و راست استفاده کرده است.

,

قوز بالای قوز

, قوز بالای قوز,

تبریزی نیز بارها دراین موقعیت برای استقلال به میدان رفته و با توجه به اینکه مهدی قائدی، محسن کریمی و حتی خسروحیدری هم می‌توانند دراین پست برای استقلال بازی کنند به نظر می رسد پاتوسی برای حضور در ترکیب نبرد بسیار سختی در پیش رو دارد. با توجه به اینکه گونسالوس احتمالا به عنوان مهاجم در خط حمله استقلال قرارمی‌گیرد این احتمال وجود دارد که در نیم فصل دوم حتی به تبریزی هم درپست های دیگربازی برسد، درنتیجه کار پیرمرد آلمانی برای انتخاب 11 نفر اصلی سخت خواهد شد. این در حالی است که آبی پوشان درپست دفاع وسط با کمبود بازیکن مواجه هستند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه