اخبار داغ

مسئول بسیج رسانه استان قم:

هدف بسیج رسانه شناسایی استعدادهای اهالی رسانه است

هدف بسیج رسانه شناسایی استعدادهای اهالی رسانه است
مسئول بسیج رسانه استان قم گفت: هدف بسیج رسانه از برگزاری جشنواره ابوذر شناسایی استعدادها، تشویق و ترغیب اهالی رسانه به تولید آثار فاخر و تأثیرگذار و همچنین حمایت از نیروهایی است که خالصانه و با عشق نسبت به رسالت مهم رسانه ای و با دغدغه انقلابی در میدان مهم جنگ نرم رسانه ای فعالیت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی تاجیک در گفتگو با خبرنگارقم فردا،  با اشاره به استقبال اهالی رسانه قم از جشنواره ابوذر اظهار داشت: چهارمین جشنواره استانی ابوذر در قم در حال برگزاری است و فراخوان ارسال آثار انجام شده است،  اولین دوره  جشنواره ابوذر در سال 94 برگزار شد آثار برگزیده جشنواره استانی  به سطح کشوری معرفی خواهند شد.

مسئول بسیج رسانه قم افزود: طی سال‌های قبل بیشترین تلاش بر معرفی این جشنواره بوده و بحمدالله با زحماتی که در سال‌های قبل  انجام شد هم اکنون این جشنواره در بین اهالی رسانه شناخته شده است و از آن استقبال می کنند.

تاجیک بیان داشت: همه اهالی رسانه که در رسانه های مجوز دار استانی فعالیت دارند و در بازه زمانی اعلام شده اثرشان منتشرشده است می توانند در جشنواره ابوذر شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: هدف  بسیج رسانه  از برگزاری این جشنواره شناسایی استعدادها، تشویق و ترغیب اهالی رسانه به تولید آثار فاخر و تأثیرگذار و همچنین حمایت از نیروهایی است که خالصانه و با عشق نسبت به رسالت مهم رسانه ای و با دغدغه انقلابی در میدان مهم جنگ نرم رسانه ای فعالیت می کنند.

مسئول بسیج رسانه قم تصریح کرد: امسال برای اولین بار شاخص های داوری همه آثار اعلام شده و اسامی داوران هم پس از معرفی آثار برتر اعلام خواهد شد و سعی داریم همه مواردی که برای شرکت کنندگان مورد سؤال است رو به‌طور کاملاً شفاف در قبل و بعد از جشنواره توضیح دهیم.

تاجیک اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام‌شده توانستیم جوایز جشنواره را هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی رشد چشمگیری بدهیم.


وی افزود: بخش اصلی شامل 5 رشته خبر، گزارش، عکس، گفت وگو، مستند رسانه ای است  که جوایز نفرات اول، دوم و سوم به ترتیب 10 میلیون ریال، 7 میلیون ریال و5 میلیون ریال است همچنین  جوایز در بخش ویژه (رشته گزارش) نفرات اول و دوم به ترتیب 12 میلیون ریال و 8 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج رسانه قم بیان داشت: هر شرکت کننده می‌تواند در 2 بخش از بخش‌های اصلی و یک بخش ویژه شرکت کرده و در هر بخش نیز شرکت کنندگان حداکثر مجاز به ارسال 4 اثر(بخش عکس 10 اثر) هستند،  در صورتی که بیش از سقف تعیین شده اثری به دبیرخانه جشنواره ارسال شود،‌ پس از زمان پذیرش به انتخاب دبیرخانه آثار اضافی حذف خواهند شد.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه