اخبار داغ

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد در واکنش به اظهارات نماینده اصفهان:

تخصیص آب به یزد هیچگاه مشروط به احداث تونل سوم کوهرنگ نشده بود

تخصیص آب به یزد هیچگاه مشروط به احداث تونل سوم کوهرنگ نشده بود
جوادیان زاده گفت: تخصیص آب به یزد هیچ ارتباطی با تونل سوم ندارد. در سال 1368، ۷۸ میلیون متر مکعب آب انتقالی به یزد تخصیص یافت، فقط در آن نامه تخصیص نوشته بودند که جلسه بر اجرای هرچه سریعتر سد و تونل سوم کوهرنگ و همچنین انجام مطالعات انتقال آب از چشمه لنگان نیز تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان عنوان کرد: مدارک و اسناد قابل ارائه ای وجود دارد که قرار بوده زمانی آب از اصفهان به یزد منتقل شود که تونل سوم انتقال به اصفهان به بهره برداری برسد اما نزدیک 20 سال است که یزد از آب انتقالی برخوردار می شود ولی تونل سوم هنوز به نتیجه نرسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان عنوان کرد: مدارک و اسناد قابل ارائه ای وجود دارد که قرار بوده زمانی آب از اصفهان به یزد منتقل شود که تونل سوم انتقال به اصفهان به بهره برداری برسد اما نزدیک 20 سال است که یزد از آب انتقالی برخوردار می شود ولی تونل سوم هنوز به نتیجه نرسیده است.,

محمد مهدی جوادیان زاده مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد در واکنش به این اظهارات در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا گفت: ما قبلا هم بارها اعلام کرده ایم که آب انتقالی تخصیص یافته برای بخش صنعت به صورت رسمی ۲۰ درصد است، ولی مشکلاتی که ما برای تامین آب شرب در استان داشتیم باعث شد مرتب از این سهم کم کرده و به بخش شرب اختصاص بدهیم. به همین دلیل الان نزدیک به ۹۶ درصد از آب انتقالی به بخش شرب تخصص یافته و تنها 4 درصد سهم صنعت شده است.

, یزدرسا,

***ادعای ایجاد مشکل در صنایع یزد با  قطع آب انتقالی درست نیست

, ***ادعای ایجاد مشکل در صنایع یزد با  قطع آب انتقالی درست نیست, ***ادعای ایجاد مشکل در صنایع یزد با  قطع آب انتقالی درست نیست,

وی افزود: بنابراین این که ادعا می شود با قطع آب انتقالی در صنایع ما مشکل به وجود آمده درست نیست، چون صنایع ما از منابع آب زیرزمینی و بخشی هم از پساب استفاده می کنند.

,

جوادیان زاده افزود: همچنین تخصیص آب به یزد هیچ ارتباطی با تونل سوم ندارد. در سال 1368 در زمان آقای زنگنه وزیر وقت نیرو ۷۸ میلیون متر مکعب آب انتقالی به یزد تخصیص یافت، فقط در آن نامه تخصیص نوشته بودند که جلسه بر اجرای هرچه سریعتر سد و تونل سوم کوهرنگ و همچنین انجام مطالعات انتقال آب از چشمه لنگان نیز تأکید کرد.

,

***مرجع موثوق معرفی کنند اسناد را تحویل می دهیم

, ***مرجع موثوق معرفی کنند اسناد را تحویل می دهیم, ***مرجع موثوق معرفی کنند اسناد را تحویل می دهیم,

وی تاکید کرد: تخصیص آب به یزد مشروط به تونل کوهرنگ ۳ نبوده و این ادعا هم نمی تواند درست باشد.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: دوستانی که آمار و اطلاعات ما را قبول ندارند یک مرجع مورد وثوق را معرفی کنند تا اطلاعات و اسناد را به آنها ارائه بدهیم و یا اینکه خودشان برای بازدید به یزد بیایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه