اخبار داغ

رئیس مخابرات شهرستان میبد:

۱۱ پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری بیش از ۶۱ میلیارد ریال در میبد به بهره برداری می رسد

۱۱ پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری بیش از ۶۱ میلیارد ریال در میبد به بهره برداری می رسد
رئیس مخابرات شهرستان میبد گفت: در دهه فجر، 7 پروژه مخابراتی در میبد و 4 پروژه مخابراتی در ندوشن به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کارگر رئیس اداره مخابرات شهرستان میبد در گفتگو با یزدرسا، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر بیان داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 7 پروژه مخابراتی در میبد و 4 پروژه مخابراتی در ندوشن به بهره برداری می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: ایجاد زیر ساخت دایری تلفن ثابت از طریق نصب و راه اندازی 192 پورت کافو نوری، اجرای 5 کیلومتر فیبر نوری و شبکه کابل، افزایش تکنولوژی دو سایت 4G، سواپ یک سایت GSM روستایی به همراه اول، ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما، تاسیس سوییچ دیتا جهت یک مرکز و توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی به میزان 816 پورت 7 پروژه ای است که در میبد با سرمایه گذاری بالغ بر 52 میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

,

رئیس اداره مخابرات شهرستان میبد در خصوص پروژه های مخابراتی ندوشن اظهار داشت: 4 پروژه مخابراتی شامل افزایش تکنولوژی سایت BTS، فیبر نوری و شبکه کابل، افزایش ظرفیت زیر ساخت داخل استانی و تاسیس کافو نوری با سرمایه گذاری بالغ بر 9 میلیارد و 575 هزار ریال در ایام الله دهه فجر در ندوشن افتتاح می شود.

,

وی در پایان خاطرنشان ساخت: این پروژه ها به صورت متمرکز و همزمان با سایر پروژه های استان افتتاح می شود.

,

گفتنی است همزمان با ایام الله دهه فجر و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 138 طرح مخابراتی با صرف 266 میلیارد ریال هزینه در استان یزد به بهره برداری خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه