اخبار داغ

رئیس هیأت مدیره شرکت آریاترانسفو مطرح کرد؛

انتقاد شدید از مسئولیت‌ناپذیری مسئولان اداره راه و فرمانداری مهدیشهر/ با اقدامات عاجل از بروز حادثه پیشگیری کنید

انتقاد شدید از مسئولیت‌ناپذیری مسئولان اداره راه و فرمانداری مهدیشهر/ با اقدامات عاجل از بروز حادثه پیشگیری کنید
رئیس هیأت مدیره شرکت آریاترانسفو با اشاره به وضعیت نامناسب مسیر پلیس‌راه تا شهرک صنعتی شهمیرزاد، مسئولیت بروز حادثه در این مسیر را متوجه مسئولان اداره راه و فرمانداری مهدیشهر دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرج‌الله معماری رئیس هیأت مدیره شرکت آریاترانسفو دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مرآت ضمن ابراز تأسف شدید از مسئولیت‌ناپذیری مسئولان اداره راه و ترابری و نیز فرمانداری مهدیشهر اظهار داشت: در شرایطی که طی چند روز اخیر شاهد بارش نزولات جوی بودیم؛ مسئولان مرتبط با راه نسبت به ایمن‌سازی راه لغزنده منتهی به شهرک صنعتی اقدام نکرده‌اند و بروز حادثه در این مسیر بسیار محتمل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

معماری با تأکید بر این که برخی از مسائل شخصی مانع از انجام وظایف قانونی اداره راه و ترابری شده در این خصوص شده است گفت: متأسفانه در حالی که بهبود شرایط تولید و اشتغال همواره از سوی مسئولان مورد تأکید قرار می‌گیرد، حداقل اقدامات در راستای حضور ایمن فرزندان متخصص این مرز و بوم در محل کارخانه آریاترانفسو از سوی دستگاه‌های ذیربط صورت نمی‌گیرد.

,

وی با تأکید دوباره بر این که احتمال وقوع حادثه در مسیر پلیس راه شهمیرزاد تا شهرک صنعتی شهمیرزاد بالاست گفت: مسئولیت بروز هرگونه حادثه‌ای در این مسیر بر عهده مسئولان اداره راه و ترابری و فرمانداری مهدیشهر است؛ در این رابطه مراتب نگرانی فعالان اقتصادی به استحضار معاون استاندار و دادستان محترم نیز رسیده است.

,

رئیس هیأت مدیره شرکت آریاترانفسو با یادآوری حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات تهران گفت: اتوبوس‌هایی که ما به دلیل فقدان اتوبوس ایمن، مجبور به اجاره آن‌ هستیم، فاقد کمربند و سیستم ایمنی هستند و در چنین شرایطی مشکلات راه نیز ایمنی کارکنان شهرک صنعتی را به مخاطره می‌اندازد؛ به سبب اهمال مسئولان، تولیدکننده باید در این شرایط اقتصادی دغدغه نامناسب بودن راه را نیز داشته باشد؟

,

معماری با تأکید بر ضرورت پاسخگویی مسئولان گفت: متأسفم که زمانی که باید صرف آموزش کارکنان و تولید شود، صرف پرداختن به مسائلی می‌شود که به واسطه اهمال‌کاری مسئولان ایجاد می‌شود؛ کارکنان کارخانه آریاترانسفو فرزندان من و سرمایه‌های کشور هستند و من نمی‌خواهم خطری جان آن‌ها را تهدید کند.

,

وی در پایان بار دیگر از مسئولان درخواست کرد تا با اقدامات عاجل خود از بروز حادثه پیشگیری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه