اخبار داغ

۲۴۴ پروژه در مرکز خراسان شمالی به صورت متمرکز افتتاح شدند

۲۴۴ پروژه در مرکز خراسان شمالی به صورت متمرکز افتتاح شدند
244 پروژه در شهرستان بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی امروز به صورت تمرکز در محل سالن ماژانی فرمانداری بجنورد با حضور استاندار خراسان شمالی افتتاح شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، محمود ثمینی، فرماندار شهرستان بجنورد پیش از ظهر امروز در  مراسم افتتاح این پروژه ها به صورت متمرکز  در محل فرمانداری شهرستان بجنورد اظهار کرد: این 244 پروژه با صرف 121 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار در شهرستان بجنورد احداث و آماده بهره برداری شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

به گفته ثمینی، از این تعداد پروژه 11 پروژه از محل منابع ملی ( با صرف هفت میلیارد تومان )، 81 پروژه از محل منابع استانی ( با صرف 80 میلیارد تومان ) و 152 پروژه از محل منابع سایر ( با صرف 34 میلیارد تومان ) ساخته و افتتاح شدند.

,

وی با بیان اینکه عمده پروژه هایی که امروز به بهره برداری رسیده اند در زمینه های مخابرات، شهرک های صنعتی، برق، تجهیز و نوسازی مدارس، آب و فاضلاب شهری، ورزشی، علوم پزشکی، راه و شهرسازی هستند، اعلام کرد: در عین حال، امروز فاز نخست مرکز ناباروری استان که با همت و پیگیری جهاد دانشگاهی استان راه اندازی شد نیز با حضور استاندار افتتاح شد.

,

محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار کرد: امروز در شرایط کنونی که ایران در آن به سر می برد باید از همان عناصر و روش هایی که در طول این 40 سال تاسی گرفتیم، بهره بجوییم تا مسیر را همانند این چهار دهه با سرافرازی طی کنیم.

,

شجاعی تصریح کرد: ایران به دنیا نشان داد که با وحدت و هوشمندی این مسیر چهل ساله با وجود ابراز دشمنی های بسیار به این نظام، سرافرازانه طی کرده ایم و با تبعیت از منویات رهبری این مسیر را ادامه خواهیم داد.

,

وی همچنین خواستار شد: مدیران دستگاه های اجرایی در جلسات مختلف با ارائه تحلیل و آمار، اقدامات انجام شده این نظام را به اطلاع مردم برسانند.

,

شجاعی افزود: دشمن، اسلام و نشان دادن چهره ای خشن از اسلام را نشانه گرفته و این در حالی است که مسیر اسلام، مسیر صلح و مبارزه با تروریسم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه