اخبار داغ

افتتاح متمرکز ۹۳ پروژه با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال طی دهه مبارک فجر

افتتاح متمرکز ۹۳ پروژه با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال طی دهه مبارک فجر
93 پروژه عمرانی به ارزش 28 میلیارد تومان همزمان با دهه مبارک فجر در جمع مدیران شهرستانی، دهیاران و شوراها در سالن اندیشه شهر آشخانه به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، فرماندار شهرستان مانه و سملقان عزت، اقتدار و ارائه خدمات متوازن و عدالت محور به نقاط شهری و روستایی را از برکات انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: در دوره ی پهلوی به مناطق روستایی و محروم هیچ گونه خدماتی ارائه نمی شد در حالیکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات به همه مناطق عادلانه توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک،,

معموری با بیان این که به برکت انقلاب اسلامی در حوزه ی برق، گاز، آب و تلفن در مناطق شهری پوشش 100 درصدی داریم، خاطر نشان کرد: امروز در مناطق روستایی پوشش خدمات برق رسانی 99 درصد، آب روستایی 80 درصد و حدود 90 درصد روستاهای شهرستان از نعمت گاز برخوردارند.

,

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقایسه با قبل انقلاب، عنوان کرد: قبل انقلاب 3 خانه بهداشت در شهرستان وجود داشت که امروز به 16 مرکز ارتقا یاقته، در گذشته فاقد پزشک عمومی و متخصص بودیم که اکنون به 32 پزشک عمومی و 13 پزشک متخصص بهره مند شده ایم.

,

نماینده عالی دولت در شهرستان مانه و سملقان افزود: قبل از انقلاب پوشش واکسیناسیون 16 درصد بوده که به برکت انقلاب اسلامی 100 مردم در حوزه شهری و روستایی واکسیناسیون می شوند.

,

معموری خاطرنشان کرد: در گذشته راه روستایی آسفالته در سطح شهرستان وجود نداشته در حالیکه بعد از پیروزی انقلاب تاکنون 341 کیلومتر راه روستایی آسفالت شده اند هم چنین قبل از انقلاب شهرستان فاقد مراکز علمی  و دانشگاهی بوده که اکنون 3 مرکز علمی تاسیس شده است.

,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه