اخبار داغ

کارشناس هواشناسی:

دمای اصفهان ۶ درجه کاهش پیدا می‌کند/ بوئین و میاندشت با ۱۴ درجه زیر صفر، سردترین نقطه استان

دمای اصفهان ۶ درجه کاهش پیدا می‌کند/ بوئین و میاندشت با ۱۴ درجه زیر صفر، سردترین نقطه استان
کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: روند کاهشی دمای هوا همچنان ادامه دارد که دمای هوا بین سه تا شش درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با صاحب نیوز بابیان اینکه با توجه به گذر جو ناپایداری که از 24 گذشته بر روی استان داشتیم در برخی از مناطق استان بارش برف و باران گزارش‌شده است، اظهار کرد: مناطق غربی و شرقی و شمالی استان بارش داشتیم که بیشترین بوئین و میاندشت با چهار سانتیمتر برف، فریدون‌شهر دو سانتیمتر برف و خور و بیابانک پنج میلی‌متر باران داشته است و صبح امروز هم بارش برف در خور و بیابانک گزارش‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد این سامانه کم‌کم از بخش‌های شمالی و شرقی استان تا اویل روز سه‌شنبه عبور می‌کند که وضعیت جوی گاهی افزایش ابر وزش باد و بارش‌های پراکنده برف در شمال شرق استان پیش‌بینی می‌شود.

,

وی افزود: پیشینه دمای امروز اصفهان هفت درجه و کمینه دمای فردا پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر برای شهر اصفهان پیش‌بینی می‌شود، روند کاهشی دمای هوا ادامه دارد که دمای هوا بین سه تا شش درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

,

سیدان تصریح کرد: گرم‌ترین منطقه استان در 24 ساعت آینده، خور و بیابانک با 10 درجه و سردترین نقطه استان بوئین و میاندشت با 14 درجه سانتی‌گراد زیر صفر پیش‌بینی می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه