اخبار داغ

بسیج خرم آباد اقدام به بازسازی منازل خسارت دیده سیلاب کرد+تصاویر

بسیج خرم آباد اقدام به بازسازی منازل خسارت دیده سیلاب کرد+تصاویر
فرمانده سپاه خرم آباد گفت:در پی سیلاب 9 بهمن در خرم آباد،از صبح امروز گروه های جهادی بسیج مقاومت شهرستان، برای بازسازی منازل مردم، آتش به اختیار وارد عمل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سرهنگ پاسدارماشااله بازگیر؛فرمانده سپاه خرم آباد عصرامروز در حاشیه بازسازی چهار خانه خسارت دیده در پی سیلاب 9 بهمن در این شهرستان اظهار داشت:از صبح امروز گروه های جهادی بسیج مقاومت شهرستان، برای بازسازی و مرمت منازل مردم، آتش به اختیار وارد عمل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان این که متأسفانه سیلاب اخیر در خرم آباد به خانه های برخی از مردم خیابان مطهری ،ساحلی و محدوده پایین پل انقلاب بشدت خسارت وارد کرده است به طوری که وسایل و اسباب اثاثیه آن ها قابل استفاده نیست خاطرنشان کرد:درساعات اولیه این حادثه نیروهای جهادی بسیج در سریعترین زمان ممکن برای تخلیه آب منازل و جابه جایی وسایل ورود پیدا کردند.

,

 

,

بازسازی و مرمت منازل خسارت دیده در پی سیل در خرم آباد

, بازسازی و مرمت منازل خسارت دیده در پی سیل در خرم آباد,

 

,

سرهنگ بازگیر با اشاره به این که مناطق هدف برای خدمات رسانی شناسایی شدند بیان داشت: خانواده های مستضعف این مناطق برای خدماتی هچون بازسازی ساختمان های  خانه شان در اولویت قرار گرفته اند.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با ابراز این که جوانان بسیجی با حضور خود برای انجام کار تعمیر و بازسازی منازل مردم فرمانِ آتش به اختیار رهبری را معنا کردند یادآور شد: محرومیت زدایی یکی از اهداف گروه های جهادی بسیج در سطح شهرها و روستاها ست و امروز نیز جوانان بسیجی ما منتظر نماندند بلکه داوطلبانه و با هر آنچه که در توان داشتند برای کمک های عمرانی وارد عمل شدند.

,

 

,

بازسازی و مرمت منازل خسارت دیده در پی سیل در خرم آباد0

, بازسازی و مرمت منازل خسارت دیده در پی سیل در خرم آباد0,

 

,

سرهنگ بازگیر تأکید کرد: با توجه به وضعیت نامناسب و درصد بالای خسارات امید داریم دیگر دستگاه ها و ادارات در زمینه کمک هزینه های بازسازی و خرید وسایل منازل مردم به صورت جهادی و انقلابی ورود کنند همانطوری که در روزهای اول حضور داشتند.

,

 

,

فرمانده سپاه خرم آباد تصریح کرد:همیشه گروه های جهادی بسیج  در جهت پیشبرد امورات و فعالیت های عمرانی ،فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی آنجایی که از سوی متولیان امر کم کاری و کوتاهی شده است ،آتش به اختیار حضور پیدا کرده اند.

,

 

,

بازسازی و مرمت منازل خسارت دیده در پی سیل در خرم آباد1

, بازسازی و مرمت منازل خسارت دیده در پی سیل در خرم آباد1,

 

,

وی افزود:یکی از رسالت ها وماموریت های مهم بسیج خدمت رسانی صادقانه وبی ریا به مردم است که بسیجیان در بسیاری از محلات با تشکیل کارگروه های فعال جهادی، آتش به اختیار وارد عمل شده اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه