اخبار داغ

رئیس مرکز فنی و حرفه ای رشتخوار خبر داد؛

کسب رتبه نخست آموزش استان توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای رشتخوار

کسب رتبه نخست آموزش استان توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای رشتخوار
رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان رشتخوار گفت: مرکز فنی و حرفه ای رشتخوار با 210 درصد آموزش موفق به کسب رتبه اول در بین مراکز اداره کل فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علیرضا پایدار، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رشتخوار صبح امروز در جلسه بررسی آموزش های مهارتی در اجرای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی گفت: این مرکز موفق به کسب رتبه اول در بین مراکز اداره کل فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی در اجرای تعهدات محول شده فراتر عمل کرده ‌و توانسته از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۱۰ درصد آموزش داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی در ادامه اظهار داشت: طرحی که تحت عنوان مهارت آموزی در محیط کار واقعی مطرح است پیش تر در قالب طرح استاد شاگردی شناخته می شده است، که با اداره صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه ها و صنوف مشارکت داشته و از جمله اهداف این طرح پرورش کارآفرین درجامعه می باشد.

,

 

,

پایدار افزود: مهمی از بیکاری می تواند با ارائه خدمات مهارت فنی و حرفه ای به افراد جویای کار رفع شود اظهار کرد لازمه کار آفرینی  توانمدی انجام آن کار است و جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی با وجود علم آموزی و بصیرت و دانایی به دلیل آموزش ندیدن به صورت کاربردی فاقد مهارت لازم هستند و به همین دلیل آموزش فنی و حرفه ای می تواند  زمینه اشتغال و ماندگاری آن را فراهم کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه