اخبار داغ

امام جمعه دلوار:

مسئولان از تجمل گرایی فاصله بگیرندو در تحمل مشکلات با مردم همراه باشند

مسئولان از تجمل گرایی فاصله بگیرندو در تحمل مشکلات با مردم همراه باشند
امام جمعه دلوارگفت: مسئولان در نظام اسلام باید زندگی شان زندگی معمولی باشد و در تحمل مشکلات با مردم همراه باشند و از تجملات و اشرافی گری پرهیز کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی زاهددوست امام جمعه دلواردر گفت و گو با خبرنگار سپاس  با تاکید بر لزوم رسیدگی به معیشت مردم به‌خصوص قشر ضعیف جامعه‌ گفت: نکته بسیار مهم دیگر تأکید حضرت آقا  بر لزوم رسیدگی به قشر مستضعف جامعه و اقشاری که مشکلات اقتصادی کنونی بر آن‌ها فشار بیشتری وارد می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی اظهار داشت: مسئولان در نظام اسلام باید زندگی شان زندگی معمولی باشد و در تحمل مشکلات با مردم همراه باشند و از تجملات و  اشرافی گری پرهیز کنند، قطعا اگر چنین باشد، اقشار مختلف مردم در تحمل سختی‌ها صبر و بردباری بیشتری از خود نشان خواهند داد.  دولت و مسئولان کشور باید از فرصت کنونی برای خدمت به طبقه ضعیف جامعه که تحت فشار بیشتری قرار می‌گیرد استفاده کنند.

,

امام جمعه دلوار خاطرنشان کرد: به فضل الهی علیرغم همه مشکلات و گرفتاری‌های اقتصادی مردم بخش دلوار فرزندان مجاهد بزرگ جنوب سردار شهید رئیسعلی دلواری همچنان وفادار به انقلاب و امام هستند و هیچ طوفانی نخواهد توانست آنان را ذره ای از مسیر امام و رهبری و شهدا جدا کند  و ثابت قدم و استوار در این راه الهی پافشاری خواهند کرد و مانند پدر معنوی خود یعنی سردار شهید رئیسعلی دلواری خود را آماده دفاع و جانفشانی در  مسیر ارزشهای انقلاب اسلامی می دانند.

,

وی بیان کرد: نکته دیگر که از این دیدار قابل ذکر است اینکه مسئولان استانی و نمایندگان استان به مطالبات نماینده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله صفایی بوشهری در خصوص رفع مشکلات و گرفتاریهای مردم بخش دلوار توجه کنند.

,

وی افزود: مطالبات ایشان در واقع مطالبه همه ما و مردم بخش دلوار است و درخواستمان این است آنچه را که بعنوان مشکلات مردم در این دیدار توسط حضرت آیت الله صفایی بوشهری مطرح شد با توجه و عنایت بیشتری دنبال کنید و مردم را از این گرفتاری ها نجات دهید.

,

امام جمعه دلوار گفت: مشکلاتی مانند راه و جاده بدون استاندارد، آب آشامیدنی، و مشکلات بی شمار ملوانان و صیادان مورد توجه قرار گیرد. از بخشدار و مسئولین شرکت نفت می خواهم که مشکلات توزیع نفت سفید را رسیدگی و رفع کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه