اخبار داغ

همزمان با دهه فجر انجام شد؛

صدور اولین پروانه بهره برداری اقامتگاه بوم گردی در رشتخوار

صدور اولین پروانه بهره برداری اقامتگاه بوم گردی در رشتخوار
صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشتخوار از صدور اولین پروانه بهره برداری اقامتگاه بوم گردی مرسد در روستای حسین آباد شهرستان رشتخوار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاظم کامیاب مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشتخوار در گفت و گو با صبح توس از صدور اولین پروانه بهره برداری اقامتگاه بوم گردی مرسد در روستای حسین آباد شهرستان رشتخوار، همزمان با قرار گرفتن در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

کامیاب افزود: اقامتگاه بوم گردی مرسد دارای 1500 متر مربع مساحت و 8 اتاق با قابلیت پذیرش حدود 40 نفر و برای 3 نفر به صورت مستقیم اشتغال پایدار ایجاد نموده است.

,

 

,

وی در ادامه یادآور شد: بوم گردی از ظرفیت های گردشگری است که در مقام احترام به طبیعت و محیط زیست شکل گرفته و در سال های اخیر با استقبال زیادی از طرف گردشگران مواجه شده است.

,

 

,

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشتخوار در ادامه اظهار داشت: در اقامتگاه های بوم گردی هر سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نقش دارند زیرا در مرحله اول احیاء و مرمت یک بنای تاریخی و سپس آماده سازی برای بازدید و اقامت گردشگران داخلی و خارجی و همچنین راه اندازی کارگاه ها و نمایشگاه های صنایع دستی در بخشی از این بناها از برنامه های پیش بینی شده جهت این اقامتگاه هاست.

,

 

,

وی در پایان افزود: با توجه به جاذبه های تاریخی و گردشگری و حضور گردشگران در سطح شهرستان در حال حاضر برای 6 اقامتگاه بوم گردی موافقت نامه اولیه صادر گردیده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه