اخبار داغ

رهایی ۱۳۰ نفر از بیکاری، ارمغان تنها موسسه اشتغالزایی بهزیستی در میبد

رهایی ۱۳۰ نفر از بیکاری، ارمغان تنها موسسه اشتغالزایی بهزیستی در میبد
همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب نخستین موسسه اشتغال بهزیستی در شهرستان میبد افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل عفتی مدیرکل بهزیستی استان یزد در حاشیه این مراسم در گفتگو با یزدرسا، با بیان اینکه توانمند سازی جامعه یکی از اهداف مهم بهزیستی است، بیان داشت: ما در بهزیستی معتقدیم هر انسانی، با هر دلیل و مشکلی با دریافت خدمات تخصصی و مشارکت خود فرد  می تواند توانمند می شود و دیگر معلول و نیازمندی نخواهیم داشت که نیازمند پرداختهای خیریه ای باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: این رویکرد باعث شده بهزیستی در ابعاد و موضوعات مختلف وظیفه توانبخشی و توانمندسازی را جدی بگیرد و با استفاده از ظرفیت خود افراد منشا خدمت آنها به خود و خانواده شان باشد.

,

مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره به فعالیت موسسات مختلف تحت نظارت بهزیستی در سطح استان گفت: در نگاه بهزیستی کار خیر هر نوع مشارکت، فکر و قدمی در راستای بهترزیستن جامعه است.

,

*** اشتغالزایی 130 میبدی توسط تنها موسسه اشتغالزایی بهزیستی در میبد

, *** اشتغالزایی 130 میبدی توسط تنها موسسه اشتغالزایی بهزیستی در میبد, *** اشتغالزایی 130 میبدی توسط تنها موسسه اشتغالزایی بهزیستی در میبد,

سید محسن فلاح رئیس بهزیستی میبد نیز در این گفتگو با اشاره به تسهیلات بهزیستی در حوزه اشتغال گفت: این شهرستان بیشترین جذب اعتبارات را در زمینه اشتغال جامعه هدف داشته و سالجاری زمینه اشتغال 130 نفر را فراهم کرده است.

,

, ,

وی با تاکید بر توانمندسازی افراد در بهزیستی گفت: بهزیستی با توجه به نوع معلولیت و مشکلات و مسائل جامعه هدف در  ابتدا با آموزش مهارت زندگی در جهت ارتقا اعتماد به نفس افراد و سپس به سمت اشتغال و توانمندسازی آنها گام بر می دارد.

,

*** راهبرد بهزیستی در اشتغال و بازتوانی زنان سرپرست خانوار

, *** راهبرد بهزیستی در اشتغال و بازتوانی زنان سرپرست خانوار, *** راهبرد بهزیستی در اشتغال و بازتوانی زنان سرپرست خانوار,

فلاح با بیان اینکه میبد کمترین پرونده زنان سرپرست خانوار را دارد، اظهار داشت: رشد پرونده های زنان سرپرست خانوار در میبد صفر بوده است و این بواسطه فراهم کردن زمینه اشتغال و بازتوانی زنان سرپرست خانوار بوده است.

,

, ,

گفتنی است؛ نخستین موسسه اشتغال بهزیستی با هدف فراهم کردن  بازارکار به تناسب نیاز جامعه هدف بهزیستی، راه اندازی کارگاهها اشتغال در قالب تعاونی و سایر روش ها جهت اشتغال جامعه هدف،  بازاریابی و فروش راه اندازی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه