اخبار داغ

غلامرضا تختی به همراه ۲۳ نفر وارد زاهدان شد/ "رد خون" در سینماهای هلال و اشراق

غلامرضا تختی به همراه ۲۳ نفر وارد زاهدان شد/ "رد خون" در سینماهای هلال و اشراق
مدیر سینما هلال زاهدان گفت: فیلم های غلامرضا تختی و 23 نفر در ردیف اکران سینما هلال قرار گرفت و طی روزهای آتی پخش می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد سلمان نژاد در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: خوشبختانه امسال نیز این امکان برای شهروندان سیستانی و بلوچستانی فراهم شد تا بتوانند از اولین اکران فیلم های روز کشور بهره مند شوند که با استقبال خوب مردم نیز همراه شد به گونه ای که روز گذشته شاهد حضور بیشتر از ظرفیت در محل سینما بودیم.

وی افزود: روز گذشته فیلم ماجرای نیمروز2؛ رد خون در این سینما اکران شد و علیرغم اینکه ظرفیت سینما 570 نفر بود با استقبال حدود 700 نفری مواجه شدیم که علاقمندان به تماشای این فیلم به ناچار بلیط روزهای دیگر را تهیه کردند که نشان از فرهنگ بالا و علاقه مردم فهیم این استان به هنر و سینما دارد.

به گفته سلمان نژاد؛ فیلم های غلامرضا تختی و بیست و سه نفر هم به لیست پخش این سینما اضافه شده و طبق جدول اهالی فرهنگ و هنر می توانند برای تماشا به این سینما مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: امروز هم فیلم های جمشیدیه و بیست و سه نفر در سینما هلال به روی پرده می رود.

شایان ذکر است هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر زاهدان از دوازدهم تا هجدهم بهمن ماه در سینماهای هلال و اشراق کار خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه