اخبار داغ

کارآفرین بیجاری:

حمایت مسئولان از کارآفرین نباید در حد شعار باشد/ در صورت توان افزایش نیروی کارگاه به 15 نفر می رسد

حمایت مسئولان از کارآفرین نباید در حد شعار باشد/ در صورت توان افزایش نیروی کارگاه به 15 نفر می رسد
جوان کارآفرین بیجاری گفت: حمایت مسئولان در حد شعار است و اگر مشکلات و موانع نباشد توان افزایش نیروی کار کارگاه تا 15 نفر را داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، رویکرد هوشمندانه و تدبیر سازنده رهبر معظم انقلاب در حمایت از تولید ملی و محصولات داخلی در شرایط حساس اقتصادی کنونی کشورمان حاکی از اهمیت و ضرورت توجه همه جانبه به این اصل مهم و یک عزم ملی جدی در این راستاست. موضوعی که پرداختن به آن نیاز اساسی کشور در حل معضلات اقتصادی حال حاضر جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

توجه به "بنگاه های تولیدی کوچک زودبازده راه حلی برای مشکلات اقتصادی و فراهم کردن زمینه اشتغال برای جوانان می شود ، جمله ای معروف در سخنرانی اکثر مسئولان است که متاسفانه در حد شعار باقی مانده است.

,

 

,

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر برای افتتاح دو طرح تولیدی همراه مسئولان عازم شهرک صنعتی بیجار شدیم ، شهرک صنعتی که 42 واحد تولیدی در آن احداث شده و از این تعداد 29 واحد تولیدی دارای پروانه است که 12 واحد آن فعال و نیمه فعال است .

,

 

,

بعد از افتتاح واحدهای تولیدی ،  برای آشنایی بیشتر با واحد تولیدی قطعات خوردوریی با صاحب شرکت آن باب سخن را گشودیم.

,

 

,

ساسان حیدراوغلی متولد سال 1364 جوانی از جوانان خوش ذوق و فعال بیجار گروس که فارغ التحصیل رشته مدیریت است.

,

 

,

, ,

اوج مدیریت وی بعد از پایان دوران تحصیل مشخص شده بود که دیارش را برای یافتن لقمه ای نان در خارج شهرستان ترک نکرده بود و اینجا مانده و با تدبیری که داشته نان بازوی خود را می خورد و زمینه اشتغالزایی چند جوان دیگر را نیز فراهم کرده است.

,

 

,

وی در گفتگو با خبرنگار کردتودی، اظهار داشت: از سال 1390 با سرمایه 30 میلیون تومان و خرید یک دستگاه تزریق و یک قالب، فعالیت خودمان را با تولید قطعات خودروئی در دو نوع فلزی و پلاستیک آغاز کردیم.

,

 

,

حیدراوغلی افزود: از ابتدای با سه نفر شروع بکار کردیم ، اما به لطف خدا و تلاش شبانه روزی در حال حاضر 7 نفر به طور مستقیم و سه نفر به طور غیر مستقیم از این کارگاه تولیدی نان می خورند .

,

 

,

این جوان کارآفرین بیجاری با تاکید بر اینکه اگر شرایط اقتصادی خوب شود توانایی افزایش نیروی کار تا 15 نفر را داریم ، گفت: تولیدات شرکت ما هم در داخل به فروش می رسد و هم به خارج شهرستان صادر می شود.

,

 

,

وی در خصوص میزان تولیدات این شرکت اعلام کرد: در ماه 2 تن میلگرد به ریگلاژ خودروهای سمند، پژو و پراید تبدیل می شود و با توجه به تنوع قالب پلاستیکی در ماه یک تن و نیم قطعات مختلف پلاستیکی در 8 نوع تولید می کنیم.

,

 

,

, ,

 

,

این جوان کارآفرین بیجاری در جواب سوال خبرنگار ما که حمایت مسئولان از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بیجار چگونه است ، با اظهار نارضایتی و گلایه فراوان اظهار داشت: متاسفانه حمایت مسئولان در حد شعار است و اگر هر مسئولی که اینجا می آمد به وعده هایش عمل می کرد الان بیجار برای خودش گلستانی بود و هیچکس دغدغه کار نداشت.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: مصداق بارز سخنم هم ، سرگردانیم به دنبال دریافت تسهیلات از صندوق کارآفرینی بود که یکسال و نیم به طول انجامید.

,

 

,

حیدراوغلی گفت: اگر مسئولان ما به جای توجه به مسائل حاشیه ای که منفعتش برای خودشان است به فکر تولیدکنندگان باشند ، همین شهرک صنعتی جوابگوی نیاز اشتغالزایی شهرستان است و دیگر لازم نیست جوانان ما برای امرار معاش خود تلخی غربت را به کام خود شیرین کنند و آواره شهرهای دیگر شوند.

,

 

,

به گفته این جوان کارآفرین متاسفانه وضعیت سرمایه گذاری در این شهرستان خیلی سخت است و مهمترین آن همین تفاوت قیمت زمین در شهرک صنعتی بیجار با سایر شهرها است.

,

 

,

وی در پایان سخنان خود بیان داشت: شهرستان بیجار بعنوان شاهراه استان کردستان باید بیشتر از این مورد توجه قرار بگیرد و از همینجا از مسئولان می خواهم بیشتر به مشکلات شهرستان رسیدگی کنند و شهرک صنعتی را در اولویت کارهای خودشان قرار دهند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه