اخبار داغ

یادداشت؛

​رونمایی از اولین المان شهدای زن سیستان وبلوچستان در نبود متولیان اصلی!

​رونمایی از اولین المان شهدای زن سیستان وبلوچستان در نبود متولیان اصلی!
اولین المان شهدای زن سیستان وبلوچستان در حالی رونمایی شد که کم کاری اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران و شهرداری زاهدان به وضوح قابل مشاهده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، 21 تیرماه سال 1394 خبر طراحی و ساخت اولین المان شهدای زن سیستان وبلوچستان رسانه ای شد اما این وعده تنها در حد یک خبر باقی ماند و گویا هیچ عزم و اراده ای برای اجرایی شدنش وجود نداشت تا اینکه مرداد ماه سال جاری با حضور فریبا نظری؛ مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده پس از 3سال تاخیر؛ تنها ماکت این المان رونمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

اما این ماکت هم دوام چندانی نداشت و در اقدامی عجیب و بدون اطلاع استانداری، از سوی مسئولان شهرداری جمع آوری و به پستویی خلوت منتقل شد تا این خبر باز هم در قامت همان وعده توخالی باقی بماند ولی پس از آنکه سپاه پاسداران هزینه کامل برای ساخت المان را متقبل شد و دفتر بانوان و خانواده استانداری به طور جد پیگیر اجرای آن شد در نهایت بار دیگر فریبا نظری وارد زاهدان شد اما این بار بجای ماکت، المان اصلی را رونمایی کرد.

اما این پایان ماجرا نبود و در مراسم رونمایی جای خالی متولیان اصلی امر فرهنگ شهید و شهادت و مسئولان شهری احساس میشد و هیچ خبری از مدیران بنیاد شهید و امورایثارگران و شهرداری و شورای شهر نبود که شاید کم کاری؛ دلیل عدم حضورشان بوده است.

بر اساس اخبار موثق؛ هزینه کامل ساخت این المان که نماد شهدای زن سیستان وبلوچستان است توسط سپاه سلمان استان پرداخت شد و شورای شهر و شهرداری تنها باید پایه و ستون جانمایی آن را نصب می کردند که در کمال تاسف و تعجب شاهد بودیم متولیان شهرداری عامدانه یا سهواً همین کار ساده را هم در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت به خوبی انجام ندادند و این المان در مراسمی رسمی اما روی چند بلوک ساده سفید رنگ رونمایی شد.

حال این مساله باید رصد شود که چرا متولیان اصلی ترین نهاد مرتبط با شهدا در این مراسم حضور نیافتند و از مسئولان شهرداری نیز باید پرسید که مگر ساخت یک پایه چه میزان هزینه و زمان لازم داشت که در دهه فجر انقلاب، برای شهدا کم کاری کردید؟!
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
, ,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه