اخبار داغ

رئیس پلیس راه خراسان شمالی:

رفع مشکل تردد کشنده ها در محور بجنورد_اسفراین/ راه های اصلی استان باز است

رفع مشکل تردد کشنده ها در محور بجنورد_اسفراین/ راه های اصلی استان باز است
رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت : براثر بارش برف از روز گذشته و یخ زدگی و کولاکی که شب گذشته در جاده ها استان حکم فرما بود، تردد کشنده در محور بجنورد_اسفراین با محدودیت مواجه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، سرهنگ علیرضا حسین زاده، رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: بارش برف از عصر روز گذشته سراسر استان را در برگرفته است و شب گذشته براثر کولاک ها در جاده های استان تردد تنها با زنجیر چرخ ممکن بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک، , عصراترک, سرهنگ علیرضا حسین زاده، رئیس پلیس راه خراسان شمالی,  گفت: بارش برف از عصر روز گذشته سراسر استان را در برگرفته است و شب گذشته براثر کولاک ها در جاده های استان تردد تنها با زنجیر چرخ ممکن بوده است.,

وی به لغزنده بودن جاده ها اشاره کرد و گفت: هم اکنون تمامی راه های اصلی خراسان شمالی باز و تردد در جریان است.

,

رئیس پلیس راه خراسان شمالی ادامه داد: به دنبال بارش برف  و یخ زدگی و کولاکی که شب گذشته در جاده ها استان حکم فرما بود، تردد کشنده در محور بجنورد_اسفراین با محدودیت مواجه شده که حدود یک ساعت دیگر رفع خواهد شد و مشکلی برای تردد نخواهد بود.

,

سرهنگ حسین زاده به رانندگان توصیه کرد: حتما برای تردد درمحورهای کوهستانی مجهز به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی باشند واز ترددهای غیر ضروری در محورهای استان بپرهیزند .

,

 رحمانی 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه