اخبار داغ

معاون اجرایی باشگاه صبا در گفتگو با دانا:

فوتبال ما روز به روز بدتر می شود/ فضای مجازی و تکنولوژی باعث شده نوجوانان کمتر جذب فوتبال شوند/ فوتبال پایه اسپانسر ندارد

فوتبال ما روز به روز بدتر می شود/ فضای مجازی و تکنولوژی باعث شده نوجوانان کمتر جذب فوتبال شوند/ فوتبال پایه اسپانسر ندارد
جواد خازنی معاون اجرایی باشگاه صبا گفت: فوتبال ما روز به روز بدتر می شود چون متاسفانه به جز فوتبال، بازی های دیگر هم به بازی های ما اضافه شده است.
[

جواد خازنی معاون اجرایی باشگاه صبا در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ارتباط با وضعیت فوتبال پایه ایران اظهار داشت: فوتبال ما روز به روز بدتر می شود چون متاسفانه به جز فوتبال، بازی های دیگر هم به بازی های ما اضافه شده است. فضای مجازی، تکنولوژی و موبایل باعث شده کودکان و نوجوانان ما کمتر جذب فوتبال شوند. مشکل دیگر مسائل مالی است در رده های پایه است که باید فوتبال ما را بسازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

خازنی در ادامه در خصوص مشکلات مالی رده های پایه خاطر نشان کرد: رده های پایه چون مشکلات مالی دارند مجبورند به جای هواپیما با اتوبوس سفر کنند و این باعث می شود نوجوانان از مدرسه و درس خود باز بمانند. فوتبال پایه اسپانسر ندارد و متاسفانه مربی خوب و بزرگ خارجی هم برای فوتبال پایه نمی آوریم. مشکل فوتبال ما این است که در بزرگسالان هم که مربی بزرگی مانند کیروش می آوریم او را به خوبی مدیرت نمی کنیم.

,

معاون اجرایی باشگاه صبا پیرامون تیم های ملی فوتبال در رده های مختلف تصریح کرد: کیروش مربی بزرگی بود اما خود رای بود. هم در فوتبال پایه مشکل داریم و هم در بزرگسالان، بازیکنان امید صبا از دعوت به تیم ملی امید نا امید هستند زیرا می گویند دعوت به تیم ملی پارتی می خواهد و صبا هیچ پارتی در تیم ملی ندارد. همین امر موجب می شود بازیکنان ما به تیم هایی مانند فولاد بروند که وضع مالی خوبی دارند و دست ما خالی می ماند.

,

وی در مورد تفاوت تیم ها در رده های پایه افزود: این درست نیست که تیم هایی مانند فولاد که وضعیت مالی خوبی دارند و بازیکنان زیادی هم دارند بیایند و بازیکنان ما را ببرند.

,

خازنی در پایان درباره همکاری باشگاه ها در رده های پایه گفت: باید برعکس باشد و آنها که بازیکنان خوب زیادی دارند به سایر تیم ها قرض بدهند که کیفیت بقیه تیم ها و لیگ هم بالا برود، این به نفع همه است. در فصل جاری پنجره نقل و انتقالات تیم امید صبا بسته بود و فولاد کاپیتان ما که بهترین بازیکن ما بود را به تیم خود برد که به ما ضربه بزرگی زد. نباید اینچنین باشد چون این تیم بازیکنان زیادی دارد و اگر بخواهند با توجه به وضعیت مالی خوبشان بازیکنان خوب تیم های دیگر را هم ببرند، سایر تیم ها ضعیف می شوند و آسیب می بینند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه