اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی:

تگرگ به محصولات کشاورزی ۵ شهرستان خسارت وارد کرد

تگرگ به محصولات کشاورزی ۵ شهرستان خسارت وارد کرد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به اینکه در فصل زمستان قرار داریم و محصولات خاصی در این فصل وجود ندارد اما تگرگ در پنج شهرستان بیرجند، درمیان، فردوس، سرایان و زیرکوه به مقداری از درختان و مزارع جو و گندم خسارت وارد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ابوالحسن میرجلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: از ابتدای هفته جاری که بارندگی‌ها در استان شروع شد و شدت بارش‌ها را در روزهای یکشنبه و دوشنبه شاهد بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سید ابوالحسن میرجلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با,  ,  , خاورستان،, خاورستان،, خاورستان,  ا, ظهار کرد: از ابتدای هفته جاری که بارندگی‌ها در استان شروع شد و شدت بارش‌ها را در روزهای یکشنبه و دوشنبه شاهد بودیم.,

 

,

وی افزود: با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها و همچنین بعد از بارش باران و برف و کاهش دما پیش‌بینی شده بود با دستور استاندار 73 تیم امدادی و عملیاتی شامل امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر، آتش‌نشانی‌های شهرداری، واحدهای شهرداری‌های، تکنسین‌های اورژانس 115، واحدهای پلیس راه و راهداران استان از ظهر یکشنبه به مدت 48 ساعت به حالت آماده باش کامل در آمدند.

,

 

,

رهاسازی 178 فرد گرفتار در سیل و برف

, رهاسازی 178 فرد گرفتار در سیل و برف, رهاسازی 178 فرد گرفتار در سیل و برف,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: ماحصل آماده باش کامل تیم‌های امدادی، امدادرسانی به 178 فرد گرفتار در طوفان، سیل و برف در استان بود همچنین 18 خودروی گرفتار در سیلاب و کولاک رهاسازی شدند و خوشبختانه مشکلی پیش نیامد.

,

 

,

میرجلیلی عنوان کرد: برق سه شهرستان‌ و روستاهای قائن و زیرکوه و روستاهای بیرجند قطع شد که بعد از یک ساعت قطعی توسط امدادگران شرکت برق استان برق وصل شد.

,

 

,

خسارت تگرگ به 5 شهرستان خراسان‌جنوبی

, خسارت تگرگ به 5 شهرستان خراسان‌جنوبی, خسارت تگرگ به 5 شهرستان خراسان‌جنوبی,

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در فصل زمستان قرار داریم و محصولات خاصی در این فصل وجود ندارد اما تگرگ در پنج شهرستان بیرجند، درمیان، فردوس، سرایان و زیرکوه به مقداری از درختان و مزارع جو و گندم خسارت وارد کرد.

,

 

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی تصریح کرد: حجم برف و تگرگ در بعضی از نقاط به حدی بود که راهداران چندین بار مجبور به برف‌روبی و تگرگ روبی در سطح جاده‌های استان شدند.

,

 

,

بازگشایی 6 محور مواصلاتی استان

, بازگشایی 6 محور مواصلاتی استان, بازگشایی 6 محور مواصلاتی استان,

میرجلیلی ادامه داد: 6 محور مواصلاتی روستاها و شهرستان‌های زیرکوه، قائن و بیرجند در اثر ریزش کوه و سیلاب مسدود شد که بلافاصله توسط راهداران زحمتکش استان بازگشایی شد.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آن جریان دارد.

,

 

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بارندگی‌ها مقطعی است و در بازه‌های زمانی مختلف یک گوشه از استان را خواهد گرفت، متذکر شد: از هم استانی‌های عزیز خواهشمندیم اخطاریه‌هایی که سازمان مدیریت بحران کشور و هواشناسی استان صادر می‌کنند و ابلاغ می‌شود را جدی بگیرند در حریم و بستر رودخانه‌ها قرار نگیرند و در صورت مسافرت ضروری وسایل ایمنی را به همراه داشته باشند تا مانند سال‌های گذشته شاهد کاهش چشمگیرخسارات مالی و جانی در استان باشیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه