اخبار داغ

در مراسم افتتاح نمایشگاه انقلاب اسلامی در لواسان؛

معاون استاندار تهران: با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در تهران برخورد خواهیم کرد

معاون استاندار تهران: با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در تهران برخورد خواهیم کرد
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به تشکیل کمیته مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در استانداری گفت: بدون هیچ اغماضی با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز برخورد جدی خواهیم کرد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شکرالله حسن بیگی ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه های دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در شهرستان شمیرانات و شهر لواسان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برپایی نمایشگاه های متعدد با همکاری و همدلی مسئولان و مردم و به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی منجر به ترویج امید به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی تاکید کرد: باید تدابیری اتخاذ کنیم تا نسل جوان ما که آینده سازان جامعه هستند، با آموزه های دوران انقلاب و دفاع مقدس آشنا شده و بتوانند از ایمان و استقامت جوانان آن دوران برای مقابله با دشمنان امروز الگو بگیرند.
,
 
,
حسن بیگی در سفر امروز خود به این شهرستان، نمایشگاه "افتخار به گذشته، امید به آینده" در بخش رودبار قصران و نمایشگاه "دستاوردهای انقلاب" را در بخش لواسانات افتتاح کرد.
,
 
,
به مناسبت چهلمین سال پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی، نمایشگاه انقلاب با هدف آشناسازی نسل جدید و جوانان با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران توسط شهرداری لواسان امروز افتتاح شد. 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه