اخبار داغ

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی مطرح کرد؛

بهره‌مندی 1181 روستا پس از پیروزی انقلاب اسلامی از تلفن خانگی/ پوشش 100 درصدی تلفن همراه در جاده‌های اصلی خراسان‌جنوبی

بهره‌مندی 1181 روستا پس از پیروزی انقلاب اسلامی از تلفن خانگی/ پوشش 100 درصدی تلفن همراه در جاده‌های اصلی خراسان‌جنوبی
مدیر مخابرات منطقه خراسان‌جنوبی گفت: ابتدای انقلاب در منطقه جنوب خراسان هیچ روستایی دارای تلفن خانگی نبود که هم اکنون به یک هزار و 181روستا رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد حسین عیدی زاده مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بیش از 89 درصد از نقاط روستایی دارای سکنه استان از امکانات مخابراتی بهره‌مند هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، محمد حسین عیدی زاده مدیر ,  خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بیش از 89 درصد از نقاط روستایی دارای سکنه استان از امکانات مخابراتی بهره‌مند هستند.,
 
,
وی افزود: بیش از 99 درصد از جمعیت روستایی استان از امکانات مخابراتی بهره‌مند هستند.
,
 
,
 
,
مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی بیان کرد: بیش از 94 درصد از جمعیت روستایی استان از تلفن خانگی بهره‌مند هستند.
,
 
,
عیدی زاده عنوان کرد: بیش از 85 درصد از جمعیت روستایی استان تحت پوشش شبکه تلفن همراه هستند.
,
 
,
 
,
وی از پوشش صد درصدی اینترنت نسل چهار تلفن همراه در 30 شهر استان خبر داد و گفت: پوشش صد درصدی تلفن همراه در جاده های اصلی استان را شاهد هستیم.
,
 
,
 
,
مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی بیان کرد: تعداد 171 روستای استان دارای اینترنت پر سرعت adsl مخابرات هستند.
,
 
,
 
,
عیدی زاده به سیر تکامل ارائه محصولات مخابرات در استان اشاره کرد و افزود: ابتدای انقلاب 5 هزار شماره ثابت منصوبه بوده که هم اکنون به 365 هزار و 453 شماره افزایش یافته است.
,
 
,
 
,
وی عنوان کرد: همچنین ابتدای انقلاب شماره مشغول بکار در منطقه جنوب خراسان 3 هزار و 146 تا بوده که هم اکنون این تعداد به 277 هزار و 252 شماره افزایش پیدا کرده است.
,
 
,
 
,
مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد: تعداد روستاهای دارای ارتباط ابتدای انقلاب 49 روستا تک ارتباط بوده که هم اکنون به یک هزار و 921 روستا رسیده است.
,
 
,
 
,
عیدی زاده با اشاره به تعداد روستاهای دارای تلفن خانگی، اظهار کرد: ابتدای انقلاب در منطقه جنوب خراسان هیچ روستایی دارای تلفن خانگی نبود که هم‌اکنون به یک هزار و 181 روستا رسیده است.
,
 
,
 
,
وی عنوان کرد: ابتدای انقلاب در هیچ روستایی اینترنت پر سرعت وجود نداشته که هم اکنون به 170 روستا افزایش پیدا کرده است.
,
 
,
 
,
مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: ابتدای انقلاب در هیچ روستایی شماره مشغول بکار همراه وجود نداشت که هم به 782 هزار و 157 شماره افزایش پیدا کرده است.
,
 
,
عیدی زاده با اشاره به تعداد سایت های BTS تلفن همراه ، گفت: ابتدای انقلاب سایت BTS تلفن همراه 2G نبوده که هم اکنون به 382 سایت، 3G به 186 سایت و 4G به 180 سایت افزایش پیدا کرده است.
,
 
,
 
,
وی با اشاره به پورت اینترنت پر سرعت نصب شده، بیان کرد: ابتدای انقلاب نبوده که هم اکنون به 114 هزار و 497 پورت افزایش پیدا کرده است.
,
 
,
 
,
مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی عنوان کرد: در زمینه پورت اینترنت پرسرعت دایر شده نیز در ابتدای انقلاب موردی وجود نداشته که هم اکنون این تعداد به 90 هزار و 964 پورت افزایش پیدا کرده است.
,
 
,
 
,
عیدی زاده گفت: در ابتدای انقلاب فیبر نوری در منطقه جنوب خراسان وجود نداشته که هم اکنون به 5 هزار و 905 کیلومتر افزایش پیدا کرده است.
,
 
,
 
,
وی عنوان کرد: کاهش فاصله تکنولوژی در کشور یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که هم اکنون فاصله استفاده از تکنولوژی به کمتر از یکسال رسیده است.
,
 
,
 
,
مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دستاورد مخابرات پس از انقلاب تولیداتی است که قبل از انقلاب وجود نداشته که هم اکنون بیش از ۵۰ درصد تولیدات مخابراتی در کشور تولید میشود.
,
 
,
 
,
عیدی زاده بیان کرد: 5 شهر خراسان جنوبی از جمله شهرهایی است که تلفن خانگی آن بر بستر ip است.
,
 
,
 
,
وی بیان کرد: فضای اینترنتی شرایط اشتغال زایی را به راحتی برای مردم فراهم کرده و از طرف دیگر نیز خرید راحت تر انجام میشود.
,
 
,
ثبت نام تلفن خانگی روستایی از 12 بهمن
, ثبت نام تلفن خانگی روستایی از 12 بهمن, ثبت نام تلفن خانگی روستایی از 12 بهمن,
 
,
مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: ثبت نام تلفن خانگی روستایی از 12 بهمن آغاز شده که متقاضیان روستایی می‌توانند با مراجعه به پورتال نسبت به ثبت نام تلفن روستایی اقدام کنند. 
,
 
,
 
,
عیدی زاده با بیان اینکه حذف قبوض تلفن در راستای احترام به محیط زیست است که نیاز به فرهنگ سازی دارد، اظهار کرد: از سال 98 به کلی قبوض تلفن خانگی حذف خواهد شد.
,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه افتتاحیه های شرکت مخابرات به صورت کشوری است، گفت: روز یکشنبه در پارک آزادی 40 اصله نهال با همکاری همکاران مخابرات کاشته خواهد شد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه