اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد:

یک استقلال امیدوارکننده برای نیم فصل دوم/ از گونکالوس و منشا تا 2 بازیکن جوان/ امیدواری شفر برای قهرمانی در لیگ هجدهم

یک استقلال امیدوارکننده برای نیم فصل دوم/ از گونکالوس و منشا تا 2 بازیکن جوان/ امیدواری شفر برای قهرمانی در لیگ هجدهم
وینفرد شفر در ۴، ۵ هفته پایانی نیم فصل با چند برد پیاپی استقلال را در رده پنجمی لیگ و با شش امتیاز اختلاف نسبت به صدر، شرایطی بهتری نسبت به آغاز فصل پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خروج همزمان پنج بازیکن از دفاع، خط میانی و خط حمله استقلال باعث نگرانی هواداران این تیم شده بود که دوباره استقلال به اوایل لیگ هجدهم که نمایش خوبی نداشت بازگردد. وینفرد شفر در ۴، ۵ هفته پایانی نیم فصل با چند برد پیاپی استقلال را در رده پنجمی لیگ و با شش امتیاز اختلاف نسبت به صدر، شرایطی بهتری نسبت به آغاز فصل پیدا کرد. روح اله باقری، الحاجی گرو، مرتضی تبریزی و مارکوس نویمایر در گلزنی ناموفق بودند چون بیش از سه چهارم گل‌های این تیم در نیم فصل اول را مدافعان یا هافبک‌های استقلال به ثمر رساندند و یکی از گل ها مقابل تراکتور هم گل به خودی مدافع این تیم بود. با نگاهی به بازیکنان تازه وارد استقلال به نظر می رسد این تیم مشکلی در فاز تدافعی نداشته باشد و می تواند امیدوار به ترمیم خط حمله خود باشد. جذب مهاجمان تیم امید استقلال که عنوان قهرمانی این فصل لیگ امیدهای پایتخت را از آن خود کردند از جمله ورودی‌های تهاجمی آبی پوشان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

زکریا مرادی و معراج پورتقی هر یک با ۲۱ و ۱۹ گل زده تقریباً در همه مسابقات برای تیم امید استقلال گلزنی کردند. اسماعیل گونکالوس مهاجم گینه‌ای پرتغالی فصل قبل پاختاکور با ۱۶ گل زده در ۳۱ بازی هم یکی دیگر از خریدهای استقلال در فاز تهاجمی بود. ایسما (لقب گونکالوس) فصل قبل پس از هم تیمی برزیلی اش با ۱۷ گل زده دومین گلزن برتر لیگ ازبکستان شد. البته او ۹ گل از ۱۶ گل را از روی نقطه پنالتی برای پاختاکور به ثمر رسانده ولی به هر حال گلزن تر از الحاجی گرو با آمار تنها ۹ گل زده در ۳ سال گذشته است. آیاندا پاتوسی هم هافبکی گل ساز که البته خوب هم گل می‌زند. به نظر می رسد پاتوسی می‌تواند جانشین خوبی برای سرور جپاروف باشد. بازگشت محسن کریمی و داریوش شجاعیان دو عنصر تهاجمی دیگر هستند که قبل از آسیب دیدگی در ترکیب اصلی قرار داشتند. امید نورافکن بازیکن قرضی استقلال پس از یک نیم فصل سکونشینی در شالروا بلژیک به استقلال بازگشته و در خط هافبک توپ می زند.

,

شفر در فاز تدافعی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، وریا غفوری و آرمین سهرابیان را در اختیار دارد و مهدی رحمتی هم در نیم فصل با ثبت کلین شیت های متوالی آمار خوبی از خود به جا گذاشت که در نیم فصل دوم هم می تواند نقطه قوت آبی پوشان در درون دروازه باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه