اخبار داغ

امام جمعه یزد: سیستم آموزشی "فشل" است

امام جمعه یزد: سیستم آموزشی "فشل" است
نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه سیستم آموزشی کشور ما سیستم فشل و سطحی است، گفت: انگلیسی‌ها این سیستم را به ما تحمیل کرده و کاملا آن را سطحی طراحی کردند و به همین دلیل است که ما امروز در جامعه این تعداد بیکار را داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با سرلشگر فیروزآبادی با اشاره به اینکه کادرسازی و تربیت نیرو برای آینده کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اظهار داشت: لازم است نسبت به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشیم و تمام تلاش خود را برای تربیت نیروهای متدین و ماهر بگذاریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: الان سیستم آموزشی ما از مدرسه تا بالاتر به گونه‌ای پیش رفته که هرچه می گذرد منجر به افزایش آمار بیکاران در جامعه می شود.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه سیستم آموزشی کشور ما سیستم فشل و سطحی است عنوان کرد: انگلیسی‌ها این سیستم را به ما تحمیل کرده و کاملا آن را سطحی طراحی کردند و به همین دلیل است که ما امروز در جامعه این تعداد بیکار را داریم.
,
 
,
به گزارش خبرگزاری تسنیم،امام جمعه یزد سیستم آموزشی ایران را بر اساس «بخوان و حفظ کن و نمره بگیر» دانست و افزود: چه معنا دارد که دانشگاه‌های ما هر سال چندین هزار بیکار تحویل جامعه دهند، این نشان می‌دهد که دانشگاه‌های ما برنامه درستی نداشته‌اند و باید حتما در برنامه آموزشی خود تجدید نظر داشته باشند.
,
 
,
ناصری یزدی با تاکید بر اینکه به اینکه باید طراحی و برنامه‌ریزی شود که برای آینده انقلاب نیروهای متدین و توانمند و متخصص تربیت کنیم افزود: یزد الان 25 سال است که رتبه نخست کنکور را دارد و با رتبه‌های خوب وارد دانشگاه‌های کشور می‌شوند ولی توجهی به جذب این نیروها نمی‌شود.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان یزد با انتقاد از اینکه استفاده از نخبگان یزدی به درستی صورت نمی‌گیرد گفت: بسیاری از این افراد به خارج از کشور می‌روند و این نتیجه عدم توجه به ظرفیت بالایی است که در آنها وجود دارد.
,
 
,
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به توطئه های دشمنان در ارتباط با انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و با بیان اینکه داعش یکی از این توطئه ها بود گفت: دشمن داعش را با هدف مبارزه و جنگ با ایران پدید آورد.
,
 
,
امام جمعه یزد با اشاره به اینکه حضور ایران در عراق و سوریه سبب شکست داعش شد بیان کرد: حضور ایران در سوریه و عراق بود یکی از معجزات تصمیم‌گیری رهبر معظم انقلاب که سبب پیشگیری از حضور خطرناک داعش در ایران شد.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: پیشگیری عجیب و معجزه الهی در این دو کشور صورت گرفت و توطئه بزرگ صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها نتوانست در ایران شکل بگیرد چرا که آنها می خواستند تمام ایران به دست داعش بیفتد.
,
 
,
ناصری یزدی بر ضرورت تلاش بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد و افزود: در نظام جمهوری اسلامی، حکومت یا کسی که مسئول می‌شود نه به این دلیل که حکومت کند بلکه برای این است که به مردم خدمت کند.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه