اخبار داغ

ضرغامی؛ سخنران آیین ۲۲ بهمن در سمنان/ تلاش برخی از جریان‌های سیاسی برای لغو سخنرانی ضرغامی

ضرغامی؛ سخنران آیین ۲۲ بهمن در سمنان/ تلاش برخی از جریان‌های سیاسی برای لغو سخنرانی ضرغامی
همزمان با انتخاب سیدعزت‌الله ضرغامی به عنوان سخنران آیین 22 بهمن در سمنان، برخی از جریان‌های سیاسی برای لغو سخنرانی وی در این شهر تلاش می‌کنند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار مرآت، آیین راهپیمایی 22 بهمن‌ماه و جشن چهل‌سالگی انقلاب، در روز دوشنبه هفته آینده در شهرها و روستاهای سراسر کشور برگزار خواهد شد. در این آیین، سیاسیون و سخنورانی در شهرهای مختلف به ایراد سخن خواهند پرداخت و تا کنون نام برخی از آنان در شهرهای مختلف اعلام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرآت,

راهپیمایی 22 بهمن در سمنان در ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از میدان سعدی آغاز می‌شود و تا میدان امام(ره) ادامه می‌یابد. برای مرکز استان سمنان سیدعزت‌الله ضرغامی به عنوان سخنران جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی انتخاب شده است. همزمان با این انتخاب برخی از جریان‌های سیاسی در تلاش هستند تا سخنرانی این چهره سیاسی در سمنان را لغو کنند. نام ضرغامی این روزها به سبب برخورد تند رئیس‌جمهور با وی در جلسه شورای عالی فضای مجازی در رسانه‌های داخلی و خارجی بر سر زبان‌هاست!

,

در خبری که همین امروز به نقل از ضرغامی منتشر شده است، او از فقدان تحمل نقد سازنده انتقاد کرده است. چنان‌که در رسانه‌ها آمده است، حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران، در جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی، پس از مشاجره با ضرغامی، این جلسه را ترک کرده است! ضرغامی معتقد است نمی‌توان نام مدیریت فضای مجازی را فیلترینگ گذاشت. او گفته است:«فیلترینگ این است که در یک جلسه تخصصی نگذارند حرفت را بزنی!»

,

سیدعزت‌الله ضرغامی، چهره سیاسی 59 ساله، پیشتر ریاست صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را بر عهده داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه