اخبار داغ

افزایش دمای کشور طی دو روز آینده

افزایش دمای کشور طی دو روز آینده
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به شمال غرب کشور، از افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور طی دو روز آینده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛احد وظیفه بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: امروز چهارشنبه (۱۷ بهمن) در اغلب مناطق کشور آسمان آفتابی و جوی آرام حاکم خواهد بود و این شرایط تا روز آینده (پنجشنبه ۸ بهمن) نیز ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی از ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت فردا از سمت شمال غرب خبر داد و گفت: این سامانه ابتدا مناطق شمال غرب را تحت تأثیر قرار می‌دهد و در روز جمعه (۱۹ بهمن) گستره آن استان‌های واقع در نوار غربی، سواحل غربی دریای خزر و همچنین دامنه‌های البرز غربی و مرکزی در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران را در بر خواهد گرفت.
,
 
,
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور، وزش باد شدید رخ می‌دهد، گفت: در برخی مناطق این وزش باد سبب خیزش گرد و خاک خواهد شد.
,
 
,
به گفته وظیفه، طی دو روز آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود و امروز تنگه هرمز و دریای عمان و همچنین فردا و پس‌فردا (پنج‌شنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ بهمن) دریای عمان مواج خواهد بود.
,
 
,
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا آسمان تهران صاف و در بعداز ظهر همراه با افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای ۱۲ و دو درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین پیش‌بینی می‌شود که هوای تهران پس‌فردا (جمعه ۱۹ بهمن)، ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات با بارش پراکنده باران همراه باشد. در این روز حداکثر دمای تهران ۱۴ و حداقل دما چهار درجه سانتیگراد خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه