اخبار داغ

عیادت از جانبازان و ایثارگران مناسبت دهه فجر؛

جانبازان و ایثارگران میراثی گران‌بها و الگو برای انقلاب اسلامی

جانبازان و ایثارگران میراثی گران‌بها و الگو برای انقلاب اسلامی
فرمانده حوزه بسیج شهرستان فارسان گفت: جانبازان و ایثارگران درراه انقلاب و نظام از همه‌چیز خود گذشتند اما هیچ‌گاه از انقلاب و نظام طلبکار نیستند و سهم خواهی نمی‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به مناسبت فرارسیدن چهلمین فجر انقلاب  فرمانده حوزه ادارات سپاه ناحیه فارسان به همراه امام‌جمعه شهر جونقان،رئیس شورای شهر جونقان و همچنین رئیس شبکه بهداشت شهرستان فارسان و دیگر مسئولین شهرستانی از جانبازان و ایثارگران بیمارستان سینا در شهر جونقان عیادت و دلجوئی کردند.
 
فرشید امیریان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: جانبازان و ایثارگران سرمایه‌های عظیمی برای انقلاب و جامعه هستند که از همه‌چیزشان گذشتند و باید بدانیم که هیچ توقعی از مردم و نظام ندارند جز کمی توجه.


 
وی در این خصوص عنوان کرد: جانبازان و ایثارگران میراثی گران‌بها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود. جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان دفاع مقدس، به‌عنوان اسطوره استقامت، وفاداری و صبر و همچنین شجاعت و دلاوری در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت‌شده است و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار بزرگی است.


 
امیریان تصریح کرد : آسایش و آرامشی که در جامعه حکم فرماست، مدیون همین فداکاری و ایثارگری‌های جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان است که پاداش آنان نزد خدا محفوظ خواهد بود ام باید بدانیم که ما در قبال این جانبازان مسئولیم و باید در روز قیامت پاسخگو باشیم. این جانبازان و ایثارگران همه‌چیزشان را برای این انقلاب و برای اسلام دادند اما برخلاف برخی مسئولان هیچ‌گاه از انقلاب طلبکار نیستند و سهم خواهی نمی‌کنند.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
, جهانبین نیوز ,
,
, ,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه