اخبار داغ

رییس پلیس آگاهی هرمزگان خبر داد؛

انهدام باند سارقین منزل و مغازه در بندرعباس

انهدام باند سارقین منزل و مغازه در بندرعباس
رییس پلیس آگاهی هرمزگان از شناسایی و انهدام باند سارقین منزل و مغازه در سطح بندرعباس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ عبدالمجید کرمی، رییس پلیس آگاهی هرمزگان ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به انهدام باند سارقین منزل و مغازه اظهار کرد: در پی مراجعه مکرر شهروندان مبنی بر سرقت منزل و مغازه هایشان در سطح شهر بندرعباس موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی هرمزگان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رییس پلیس آگاهی هرمزگان تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی طی دو  هفته عاملین سرقت که در قالب باند چهار نفر بودند شناسی و با انجام عملیات ضربتی آنها دستگیر شدند.

,

, ,

کرمی با بیان اینکه سارقان با استفاده از شاه کلید و دیلم وارد منازل و مغازه ها می شدند، گفت: مقدار چهار وانت باری اسباب و اثاثیه که خیلی از آنها نو و کابن بوده را سرقت کرده اند که همگی آنها در مخفیگاهشان کشف و ضبط شد.

,

وی با بیان اینکه این سارقان به 9 فقره سرقت اعتراف کرده اند، عنوان کرد: کلیه اموال مسروقه شناسایی و به مال باختگان تحویل داده شد.

,

 

, ,

رییس پلیس آگاهی هرمزگان با اشاره به سابقه کیفری سارقان گفت: میانگین سنی سارقان بین 18 تا 27 سال است و سه نفر از این باند سابقه های متعدد کیفری داشته و یک نفر از آنها فاقد هرگونه سابقه می باشد.

,

کرمی با بیان اینکه شهروندان از خالی گذاشتن منزلشان به مدت طولانی اکیدا خود داری کنند، خاطر نشان کرد: در صورت خالی گذاشتن منزل به مدت طولانی به افراد مورد اطمینان حتما اطلاع داده شود تا از وقوع چنین جرم و جنایت هایی پیش گیری شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه