اخبار داغ

وزیر ارتباطات در شورای اداری سمنان:

با برنو نمی‌توان به جنگ F14 رفت!/ انحصار رسانه‌ای و مخالفت با رسانه‌های نوین را کنار بگذاریم

با برنو نمی‌توان به جنگ F14 رفت!/ انحصار رسانه‌ای و مخالفت با رسانه‌های نوین را کنار بگذاریم
وزیر ارتباطات با انتقاد از اینکه میدان رسانه را خالی کرده ایم، گفت: در فضای مجازی عرصه را خالی کردیم و نمی گذاریم جوانان جواب آنها را بدهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت،‌ آذری جهرمی وزیر ارتباطات در شورای اداری استان سمنان با اشاره به اینکه دستگاه استکبار با همه توان در خدمت حکومت پهلوی بود، گفت: امام خمینی(ره) به خواست خدا در قلب‌ها نفوذ کرد و با استفاده از ابزارهای آن زمان به شبهات پاسخ می‌داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با اشاره به نشست لهستان علیه ایران، افزود: تحلیل این نشست به روشنی نشان می‌دهد که سیاستمداران دنیا برای رسیدن به اهداف خود از رسانه ها استفاده می‌کنند.

,

وزیر ارتباطات همچنین تصریح کرد: ۵۴ درصد از سلطنت‌طلبان، ۲۴ درصد از منافقین، ۸ درصد هم از اکانتهای رژیم صهیونیستی  و ۸ درصد هم در داخل کشور در مورد این نشست اظهار نظر و تولید محتوا کرده بودند.

,

جهرمی با انتقاد از اینکه میدان رسانه را خالی کرده ایم، اظهار کرد: رهبری جوانان را به حضور جریان‌ساز در فضای مجازی دعوت کردند.

,

وی تصریح کرد: مگر منافقین و سلطنت‌طلبان در فضای حقیقی جامعه جایگاهی دارند؟ در فضای مجازی عرصه را خالی کردیم و نمی‌گذاریم جوانان پاسخ دشمنان را بدهند.

,

وزیر ارتباطات با بیان اینکه نمی‌شود درفضایی مطلبی گفته شود و در صداوسیما پاسخ آن را بدهیم، افزود: به مخاطرات فضای مجازی واقفیم، همان‌طور که رانندگی هم مخاطراتی دارد اما ملاحظاتی تعیین می‌شود.

,

جهرمی با تاکید بر اینکه مخالفت با رسانه‌های نوین و انحصار رسانه‌ای را باید کنار بگذاریم، گفت: این مخالفت‌ها و انحصارها در دنیا و نزد مردم پذیرفته شده نیست، با برنو نمی توان به جنگ اف۱۴ رفت، بایستی مقدمات حضور جوانان انقلابی را در این فضا فراهم کنیم.

,

وی در ادامه بیان کرد: حقیقت را فدای منافع جریانات سیاسی و دعواهای آن‌ها نکنیم چراکه دشمنان علیه کشور در تلاشند و اگر موفق شوند هیچ گروهی در داخل جایی نخواهند داشت.

,

وزیر ارتباطات با بیان اینکه ۴۰سالگی زمان بلوغ و پختگی است، اظهار کرد: هرروز با این جریانات مواجهیم. سال‌ها علیه ملت ایران دروغ ساختند و ایران را ناقض حقوق بشر معرفی کردند و با ابزار رسانه بر جنایات یهود در یمن و کشورهای دیگر سرپوش گذاشتند.

,

جهرمی با اشاره به اینکه غیرت و دینداری دو خصلت برجسته مردم ایران است، گفت: مردم و جوانان دلبسته انقلاب هستند.

,

وی با بیان اینکه فضای مجازی اقتصاد بالنده ای می تواند به همراه داشته باشد، افزود: سهم زیادی از جوانان استان در حال تحصیلند و ۱۷ درصد فارغ التحصیلان در حوزه Ict و مرتبط با آن حضور پیدا می‌کنند.

,

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه مشکل کمبود آب، مصرف انرژی و فساد را با فناوری اطلاعات می توان حل کرد، بیان کرد: توسعه زیر ساخت‌ها در استان خوب بوده است، به لطف سطح بالای سواد این استان شاخص فناوری اطلاعات استان در کشور در رتبه دوم قرار دارد.

,

جهرمی افزود: در این یکسال 143 سامانه نسل سه و چهار در استان راه اندازی شده است و بیش از 200 روستا از اینترنت برخوردار شده‌اند.

,

وی با اشاره به اینکه با پروژه ساختمان Ict استان مخالفت کردم چرا که در شرایط اقتصادی جایز نیست از جیب مردم برای این بخش هزینه شود، گفت: آقای مدیرکل در همان ساختمان قدیم مدیریت کند اما با این شر‌ط که پارک فناوری اطلاعات در استان در کنار آن ایجاد شود.

,

جهرمی در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز کلنگ زنی نمی‌کنم و زمانی که پاکت مناقصه باز شد برای کلنگ زنی خواهم آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه