اخبار داغ

مدیر کل غله خراسان شمالی خبر داد؛

خرید الکترونیکی دانه های روغنی خراسان شمالی در فصل برداشت ۹۸

خرید الکترونیکی دانه های روغنی خراسان شمالی در فصل برداشت ۹۸
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی با اشاره به بهره گیری از نرم افزار پهنه بندی، از خرید الکترونیکی دانه های روغنی در استان خراسان شمالی در فصل برداشت سال آینده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، وحید رضا فریدونی، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی در نشست خبری اظهار کرد: در سال گذشته این شرکت با بهره گیری از نرم افزار پهنه بندی و شناسایی کشاورزان به خرید الکترونیکی گندم از کشاورزان استان ورود کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

فریدونی گفت: امسال در فصل برداشت گندم 91 هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان استان با صرف 121 میلیارد تومان اعتبار خریداری شد.

,

وی همچنین اعلام کرد: در فصل برداشت سال آینده نیز تولیدات دانه های روغنی استان با بهره گیری از این خدمت الکترونیکی از کشاورزان استان خریداری خواهند شد.

,

وی پایداری و تداوم در تولید همچنین حذف دلالان از شبکه خرید محصولات کشاورزی را از جمله مهمترین اهداف بهره گیری از خدمات الکترونیکی برشمرد.

,

در عین حال، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی با اشاره به ذخیره سازی کالاهای اساسی، عنوان کرد: وضعیت استان در زمینه ذخیره سازی کالاهای اساسی در استان مطلوب است.

,

فریدونی در خاتمه با تاکید بر توجه خانواده ها بر لزوم خرید نان سبوس دار به جای نان سفید که بسیار مهم در حفظ سلامتی افراد است همچنین بیان کرد: تمامی آردهای تولیدی استان به عناصر اسید فولیک و آهن آغشته هستند و در نانوایی ها نیز از جوش شیرین در پخت نان استفاده نمی شود.

,

انتهای پیام/  

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه