اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

پیشرفت‌های کنونی کشور به برکت خون شهدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری است

پیشرفت‌های کنونی کشور به برکت خون شهدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری است
رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه پیشرفت‌های کنونی کشور به برکت خون شهدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری بدست آمده است گفت: امروز به برکت خون شهیدان، رهبری داهیانه امام راحل و رهبر عظیم الشان انقلاب ما چنین وضعیتی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در مراسم جشن انقلاب اسلامی که در مسجد النبی زنجان برگزار شد ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجرو تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: حکومت پنجاه و هفت  ساله پدر و پسر پهلوی بر ایران که هیچ کدام اعتقادات درستی نسبت به اسلام نداشتند ، اسلام را دین کامل فرض نمیکردند و آنرا باعث عقب ماندگی بشریت معرفی می کردند که وجود چنین تفکری در مملکتی که بیش از 90 درصد جمعیت آنرا مسلمانان تشکیل می دادند قابل پذیرش نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به پایین بودن عزت نفس در بین مقامات حکومت گذشته تصریح کرد: در آن زمان حتی یک انتخابات آزاد هم برگزار نشده بود، اما امروز با افتخار چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را با این همه انتخابات آزاد جشن میگیریم که نمونه کامل مردم سالاری دینی است. امروز به برکت خون شهیدان ، رهبری داهیانه امام راحل و رهبر عظیم الشان انقلاب ما چنین وضعیتی داریم.

,

رئیس شورای قضایی استان ضمن اشاره به آیه 120 سوره توبه افزود: هر کس در راه رضای خدا حرکت کند حتما سختی هایی دارد اما هر تلاشی که انجام دهد چه با حرف، چه با حضور و چه با گرامیداشت ایام که با این فعالیت‌ها کفار را به غیظ می‌آورد و وقتی یک مرگ بر آمریکا گفته می‌شود و در مسیر انقلاب قرار می‌گیرد یک عمل صالح برای شما نوشته می‌شود.

,

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی بیان کرد: داستان جشن در اسلام و آنچه که در غرب آمده است متفاوت است، جشن از نگاه اسلام به نحو دیگری است، جشن در آموزه‌های اسلامی شکر نعمت است و شکر هم متفاوت است و یکی از مظاهر شکرگزاری انقلاب‌، پاسداشت ارزشها و آرمانهای انقلاب است.

,

وی افزود: این مردم به رهبری امام راحل انقلاب کردند و ما مسئولان بایستی از مردم درس بگیریم، مردمی که  قریب به 300 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند و این انقلاب مرهون خون شهداست و بر همین اساس مسئولان باید در کارها به مردم اقتدا کنند.

,

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: کسانیکه به انقلاب، مردم و رهبری خیانت می‌کنند در ظاهر یک کار و در باطن کار دیگری انجام می‌دهند جایی در انقلاب نخواهند داشت و ما به واسطه داشتن رهبری مقتدر و شجاع هرگز نگران انقلاب نیستیم و همه بایستی پشت ولی فقیه و رهبری عزیز برای اعتلای نظام حرکت کنیم.

,

وی در پایان این جلسه که با حضور گرم مردم، نمازگزاران و مسئولین استانی برگزار شد، ضمن دعوت مردم به حضور گسترده در چهلمین جشن انقلاب گفت: به فضل الهی با حضور باشکوه همه آحاد مردم و مسئولان درراهپیمایی  22 بهمن وتجدید عهد، پیمان و بیعت با امام، رهبری یک بار دیگر وفاداری و پشتیبانی خود را به انقلاب و رهبری به دشمنان ثابت خواهیم کرد، چراکه بیعت با رهبری، بیعت با خداست و حرکت در مسیر قرآن و هدایت الهی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه