اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

جای تعجب شدید است که در حضور وزیر ارشاد، شاهد تک خوانی زن هستیم/ این خواسته استکبار است

جای تعجب شدید است که در حضور وزیر ارشاد، شاهد تک خوانی زن هستیم/ این خواسته استکبار است
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: عجب شدید ما از آن است که در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان وی در جشنواره دهه فجر در تهران، شاهد تک خوانی زن بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با اشاره به تک خوانی زنان در جشنواره ها و کنسرت ها، اظهار کرد: تعجب شدید ما از آن است که در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان وی در جشنواره دهه فجر در تهران، شاهد تک خوانی زن بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار , صاحب نیوز, با اشاره به تک خوانی زنان در جشنواره ها و کنسرت ها، اظهار کرد: تعجب شدید ما از آن است که در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان وی در جشنواره دهه فجر در تهران، شاهد تک خوانی زن بودیم.,

حجت الاسلام احمد سالک با اشاره به صحبت های مفصل خود با حسین انتظامی تصریح کرد: این موضوع را محکوم می‌کنیم و در کمیسیون فرهنگی هم مطرح خواهد شد؛ این یک نوع خواسته استکبار است که با کمال تأسف در پوشش های دهه فجر اتفاق می افتد.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: رسانه ها و مراجع باید روشنگری کنند که این قبیل کارها خلاف شرع و خلاف قانون است و باید با قدرت جلوی آن گرفته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه