اخبار داغ

نظر نماینده نجف آباد در مورد کانال مالی جدید اروپا؛

روایت ابوترابی از یک بی عقلی در جنگ اقتصادی

روایت ابوترابی از یک بی عقلی در جنگ اقتصادی
نماینده نجف آباد و تیران گفت: اکنون هم جنگ جنگ اقتصادی است؛ جنگ اقتصادی مانند جنگ نظامی بوده و کاملا بی عقلی است که ما تمام اقداماتی را که برای دور زدن تحریم انجام می دهیم شفاف به دشمن بیان کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: کانال مالی اروپا هیچ خاصیتی ندارد و نباید وقت صرف این موضوع کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده نجف آباد و تیران با بیان اینکه عمده مشکلات ریشه داخلی دارد، تصریح کرد: باید فکری برای حل مشکلات کرده و وقت و انرژی خود را صرف حل مشکلات که عمده آن ها هم داخلی است متمرکز کنیم.

,

وی افزود: باید دقت داشته باشیم هیچ وقت در یک جنگ نظامی فرمانده برای دشمن تمام نقشه‌های خود را بیان نمی کند و تمام کارهایی که قرار است در جنگ انجام دهد شفاف بیان نمی کند.

,

ابوترابی گفت: اکنون هم جنگ جنگ اقتصادی است؛ جنگ اقتصادی مانند جنگ نظامی بوده و کاملا بی عقلی است که ما تمام اقداماتی را که برای دور زدن تحریم انجام می دهیم شفاف به دشمن بیان کنیم.

,

ابوالفضل ابوترابی خاطرنشان کرد: FATF یک دام است که ما باید مواظب باشیم در این دام قرار نگیریم و کانال مالی اروپا ما را به سمت این دام خطرناک هل می‌دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه