اخبار داغ

همزمان با ایام الله دهه فجر؛

5 پروژه با اعتباری بالغ بر 550 میلیارد ریال در میبد به بهره برداری رسید

5 پروژه با اعتباری بالغ بر 550 میلیارد ریال در میبد به بهره برداری رسید
همزمان با فجر چهلم 5 پروژه با اعتباری بالغ بر 550 میلیارد ریال با حضور استاندار یزد و جمعی از مسئولین در میبد و ندوشن به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با سفر استاندار به شهرستان میبد 5 پروژه صنعتی و عمرانی در بخش های خیری، دولتی و خصوصی با اعتباری بالغ بر 553 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

در ابتدای این برنامه و در شهر ندوشن ساختمان بخشداری این شهر و روکش جاده آسفالت میبد- ندوشن به مسافت 5 کیلومتر در مجموع با اعتباری بالغ بر 11میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید سپس طرح فاضلاب ندوشن با 21 کیلومتر لوله گذاری و با اعتباری بالغ بر 120میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

,

در ادامه نیز استاندار و مسئولین با حضور در شهر میبد کارخانه تصفیه و تولید روغن پترو ارگ با اشتغالزایی برای 80 نفر و ساختمان ورزشی غدیر در محله خانقاه به مساحت 2 هزار و 200 متر مربع که توسط خیر میبدی احداث شده بود را افتتاح کردند.

,

گفتنی است دو پروژه فوق با هزینه ای بالغ بر 422 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده اند.

,

پایان بخش این برنامه ها برگزاری جلسه شورای اداری با حضور استاندار، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان میبد در محل فرمانداری بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه