اخبار داغ

چالش های جانبازان با بیمه دی

چالش های جانبازان با بیمه دی
آنچه مشخص است هم معاون بنیاد شهید و هم معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان اذعان دارند که بیمه دی نتوانسته به درستی از عهده وظایف خود در قبال ایثارگران بر آید .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ حقیقی معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص مشکلات جانبازان در داروخانه هاو برخی بیمارستانها گفت : متاسفانه بیمه دی که طرف قرارداد با ما بوده نتوانسته از عهده تعهدات خود بر آید و جانبازان و ایثارگران عزیز با مشکلاتی مواجه شده اند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ؛ ,

حقیقی افزود : پرداختی بیمه دی به مراکز درمانی کل کشور تا خرداد ماه بوده و نزدیک به 8 ماه است که داروخانه ها و برخی بیمارستانها از بیمه دی طلب دارند و به این موضوع باید به نحوی رسیدگی شود .

,

وی یادآور شد : قرارداد ما با بیمه دی تا ابتدای آبان ماه 98 می باشد و باید فکری برای این موضوع بکنیم چون مشکلات زیادی در رابطه با مسائل بهداشتی و درمانی در خانواده های ایثارگران وجود دارد .

,

معاون درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان خاطرنشان ساخت : قبل از این با بیمه ایران کار می کردیم و این بیمه پشتوانه خیلی خوبی داشت و زمانی که ما سهم آنها را دیر واریز می کردیم اما این توانمندی وجود داشت که به جانبازان و ایثارگران مطابق برنامه خدمات بدهد اما دو سالی است که با مشکل مواجه شده ایم .

,

در همین رابطه دکتر صلبی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز اظهار کرد : بیمه دی ، شان و کرامت خانواده های شهدا و ایثارگر را به درستی ادا نکرده است .

,

صلبی افزود : متاسفانه خدماتی که بیمه دی به جانبازان و ایثارگران می دهد خوب نیست ، بیمه دی کرامت و شان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را حفظ نکرده است .

,

وی که در جمع اصحاب رسانه سخن می گفت ، ادامه داد : بارها با بیمه دی جلسه گذاشته ایم حتی در معاونت سیاسی امنیتی استانداری نیز با مسئولان بیمه دی جلسه داشته ایم اما نتیجه ای نداده است .

,

معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان اضافه کرد : امروزه داروخانه ها برای تامین دارو نیاز به نقدینگی دارند و برای خرید دارو باید پول نقد یا چک روز بدهند در حالیکه معوقات آنها از بیمه دی 8 ماه است که پرداخت نشده است .

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه