اخبار داغ

مشارکت در توسعه زیرساختهای حوزه سلامت تنگستان با مشارکت مردم افزایش خواهد داشت

مشارکت در توسعه زیرساختهای حوزه سلامت تنگستان با مشارکت مردم افزایش خواهد داشت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: مجمع سلامت از سه بخش پیام گذار سلامت، خانه مشارکت های مردمی و اندیشگاه سلامت تشکیل شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس ؛  سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر صبح امروز در آئین بهره‌برداری از فاز دوم بیمارستان اهرم اظهار داشت: رسیدن به جامعه ای سالم نیازمند مشارکت همگانی برای تأمین، حفظ و ارتقای سلامت بوده و همه افراد جامعه و بخش های مختلف توسعه در برابر آن مسئولیت داشته و تشکیل این مجمع به عنوان بازوی مشارکتی مؤثری برای شورای اسلامت و امنیتی غذایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,
وی گفت: با افتتاح فاز دوم بیمارستان امام حسین (ع) اهرم ۱۹۰۰ مترمربع به وسعت ساختمانی بیمارستان اضافه‌شده و این نیز یکی دیگر از برکات انقلاب اسلامی است.
,
 
,
کشمیری گفت: مجمع سلامت از سه بخش پیام گذار سلامت، خانه مشارکت های مردمی و اندیشگاه سلامت تشکیل شده است.
,

وی با بیان اینکه بخش‌هایی که در فاز دوم بیمارستان امام حسین (ع) اهرم به بهره‌برداری رسیده است را اتاق عمل، بخش CSR، اورژانس و درمانگاه است، افزود: بخش‌های LDR و VIP که مربوط به زایمان طبیعی است از مهم‌ترین بخش‌های در دست‌ساخت بیمارستان امام حسین (ع) اهرم به شمار می‌روند.

,

کشمیری تصریح کرد: با اختصاص اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی، خدمات بیمارستان امام حسین (ع) اهرم به مردم را ارتقاء خواهیم داد و تلاش خواهیم کرد کیفیت ارائه خدمات در این بیمارستان در درجه بالایی قرار گیرد.

,

وی با اشاره به اینکه یک بیمارستان نیاز به بخش‌های مختلفی برای کامل شدن دارد بیان کرد: بخش‌های عکس‌برداری، رادیولوژی و محوطه‌سازی این بیمارستان نیز در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

,

کشمیری تصریح کرد:در شرایط ایده آل شبکه بهداشت و درمان ۲۵ درصد سلامت جامعه را می‌تواند مدیریت کند و ۷۵ درصد دیگر نیازمند همکاری و احساس مسئولیت توسط خود مردم و سایر سازمان‌ها و نهاد ها است.

,

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: تلاش‌ها به سمتی پیش خواهد رفت که نیاز مردم شهرستان برای سفرهای درمانی به سایر شهرستان‌ها کاهش یابد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ و باور مسئولیت پذیری و خودمراقبتی در جامعه نهادینه شود کمک شایانی به اجتماعی شدن سلامت می کند.

,

وی با اشاره به نقش سازمان های مردم نهاد در مقوله سلامت جامعه تأکید کرد: از آنجایی که سمن ها راحت تر می توانند با جامعه ارتباط برقرار و مسائل و مشکلات را منعکس کنند انتظار است در زمینه حل معضلات حوزه سلامت در کنار ما باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه