اخبار داغ

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در زنجان اعلام شد/ آیت‌الله دولابی سخنران مراسم 22 بهمن زنجان

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در زنجان اعلام شد/ آیت‌الله دولابی سخنران مراسم 22 بهمن زنجان
مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در زنجان از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سعید حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و چهل سالگی انقلاب اسلامی از ساعت 9 صبح روز 22 بهمن در شهرهای مختلف استان با سخنرانی ائمه جمعه و سایر مسئولان و مردم  برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: این راهپیمایی در زنجان از چهارراه امیرکبیر تا چهارراه خواجه نصیرالدین طوسی مقابل امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان از ساعت 9 و 30 دقیقه آغاز می شود و سخنران این مراسم آیت‌الله دولابی مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری است.

,

این مسئول با بیان اینکه در شهر نیک‌پی نیز راهپیمایی از مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) تا اداره آموزش و پرورش نیک‎پی از ساعت 10 صبح آغاز می شود،ادامه داد: در قره پشتلو نیز از مقابل مسجد امیرالمومنین (ع) تا میدان فجر مردم راهپیمایی می کنند.

,

دبیر اجرایی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی زنجان با اشاره به برگزاری راهپیمایی در شهر ابهر از چهارراه امام حسین (ع) تا میدان انقلاب از ساعت 10 و 30 دقیقه با سخنرانی حجت‌الاسلام رحیمی امام جمعه ابهر،گفت: در هیدج نیز مردم از مقابل شهرداری تا مصلی نماز جمعه از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام زارعی امام جمعه هیدج راهپیمایی می کنند.

,

حسینی خاطرنشان کرد: همچنین مردم صائین‌قلعه نیز از مسجد صاحب‌الزمان (عج) تا گلزار شهدای گمنام از ساعت 10 صبح راهپیمایی می کنند که سخنران این مراسم حجت‌الاسلام نوری امام جمعه صائین قلعه است.

,

وی ادامه داد: در خرم‌دره نیز مردم از مسجد رسول‌الله (ص) به سمت مصلی نماز جمعه از ساعت 10 و 30 دقیقه راهپیمایی را آغاز می کنند که سخنران این مراسم حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه خرم‌دره است.

,

این مسئول بیان داشت: مردم قیدار نیز از میدان شهدا تا مزار شهدا از ساعت10 صبح راهپیمایی برگزار می کنند که سخنران آن سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان است.

,

وی با اشاره به راهپیمایی مردم سجاس از میدان رکن‌الدین تا میدان امام حسین (ع) از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام اصلانی امام جمعه سجاس،خاطرنشان کرد: راهپیمایی مردم  گرماب نیز از میدان معلم تا مسجد جامع از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه گرماب برگزار می شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: راهپیمایی مردم زرین‌رود از ابتدای میدان توحید تا مزار شهدا از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام عیوضی امام جمعه زرین‌رود برگزار می شود.

,

دبیر اجرایی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی زنجان افزود: در نوربهار راهپیمایی از روبروی شرکت تعاونی تا میدان شهداء از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام علی‌اکبری امام جمعه نوربهار برگزار می شود.

,

حسینی راهپیمایی کرسف را از میدان شهدا تا مزار شهدا از ساعت 10 صبح عنوان کرد و افزود: مردم سهرورد نیز از میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا از ساعت 10 صبح راهپیمایی برگزار می کنند.

,

وی با اشاره به راهپیمایی مردم آببرازمیدان امام علی (ع) تا مصلای نماز جمعه  از ساعت 10 و 30 دقیقه،خاطرنشان کرد: مردم گیلوان نیز ازبازار تا مسجد جامع ساعت 10 و 30 دقیقه راهپیمایی می کنند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم چورزق نیز ازبخشداری تا مسجد مسجد جامع ساعت 10 و 30 دقیقه این راهپیمایی را برگزار می کنند.

,

دبیر اجرایی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی زنجان با اشاره به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان ایجرود،ادامه داد: مردم زرین‌آباد نیز از مقابل سپاه ناحیه ایجرود تا میعادگاه نماز جمعه ساعت 10 و 30 دقیقه با سخنرانی حجت‌الاسلام مقدمی امام جمعه زرین‌آباد راهپیمایی می کنند.

,

حسینی افزود: راهپیمایی مردم حلب نیز از مقابل بخشداری تا مسجد جامع ساعت 10 صبح برگزار می شود.

,

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی در شهرستان سلطانیه،افزود: این راهپیمایی از مسجد فاطمه‌الزهرا(س) تا گلزار شهدا ساعت 10 صبح با سخنرانی محمد اسماعیلی نماینده سابق زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

,

این مسئول گفت: راهپیمایی مردم ماهنشان نیز از سه راهی ینگئجه تا مقابل مصلی امام خمینی (ره) ساعت 10 صبح حجت‌الاسلام زاهدی‌پور امام جمعه ماهنشان برگزار می شود.

,

دبیر اجرایی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی زنجان ادامه داد: مردم دندی نیز از مقابل سپاه تا مزار شهدای دندی ساعت 10 صبح حجت‌الاسلام خورشیدی اطهر امام جمعه دندی این راهپیمایی را برگزار می کنند.

,

حسینی افزود: مردم پریاز مقابل مدرسه امام صادق (ع) تا مزار شهدا ساعت 10 صبح با سخنرانی رسولی بخشدار بخش مرکزی و  مردم قلعه جوق سیاه منصور از مقابل حسینیه تا مسجد جامع ساعت 10 صبح سروان زارعی فرمانده سپاه انگوران این راهپیمایی را برگزار می کنند.

,

وی گفت: راهپیمایی مردم قره‌گل از مقابل دبیرستان امام خمینی تا مسجد روستای قره‌گل از ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام ملکی سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه