اخبار داغ

استاندار یزد درباره سلامت فعالیت‌های هسته‌ای به مردم اطمینان داد؛

قول "صالحی" برای رعایت جنبه‌های محیط زیستی فعالیت هسته‌ای در یزد/فقط بخش کم‌خطر فرآوری هسته‌ای در داخل استان انجام می‌شود

قول "صالحی" برای رعایت جنبه‌های محیط زیستی فعالیت هسته‌ای در یزد/فقط بخش کم‌خطر فرآوری هسته‌ای در داخل استان انجام می‌شود
استاندار یزد گفت: وجود معدن اورانیوم و کارخانه فراوری هسته ای نگرانی به حقی را برای مردم یزد ایجاد کرده و ما پیگیر این موضوع بوده و مسئولیت داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی طالبی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص مخاطرات دفن ضایعات هسته ای در یزد بیان داشت: بحث محیط زیست و حفظ سلامت مردم برای ما بسیار مهم است و این موضوع را پیگیری می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: در سفر اخیر دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی به یزد بخشی از این مطالبات مورد بحث قرار گرفت و در همان جلسه بر رعایت مصالح زیست محیطی که برای استان یزد است تاکید و ایشان نیز قول قاطعانه دادند که تمام جنبه های زیست محیطی موضوع فراوری اولیه اورانیوم که در استان یزد انجام می شود را رعایت کنند.

,

, ,

***نگرانی های مردم یزد برای مخاطرات هسته ای به حق است

, ***نگرانی های مردم یزد برای مخاطرات هسته ای به حق است, ***نگرانی های مردم یزد برای مخاطرات هسته ای به حق است,

طالبی با بیان اینکه نگرانی های مردم یزد برای مخاطرات هسته ای به حق است، اظهار داشت: نکته ای که مردم عزیز استان باید بدانند این استه که بحث فراوری هسته ای در داخل استان با خارج از استان متفاوت بوده و بخش کم خطر آن در استان یزد صورت می گیرد.

,

***وجود تششعات مضر یک تصور غلط است

, ***وجود تششعات مضر یک تصور غلط است, ***وجود تششعات مضر یک تصور غلط است,

وی ادامه داد: بنده در بازدیدی که از مرکز تولید تولید کیکی زرد داشتم مشاهده کردم که افراد با تجهیزات ایمنی معمولی مشغول به کار بوده و اذعان داشتند تصور درباره اینکه این مواد دارای تششعات مضر هستند، اینگونه نیست.

,

, ,

 

,

استاندار یزد در پایان تصریح داشت: به هر حال وجود معدن اورانیوم و کارخانه فراوری هسته ای نگرانی به حقی را برای مردم یزد ایجاد کرده و ما پیگیر این موضوع بوده و مسئولیت داریم که از سازمان انرژی اتمی مطالبه کنیم و در دیداری که با دکتر صالحی و مسئولین سازمان انرژی اتمی داشتیم این اطمینان داده شد که موارد مذکور مد نظر سازمان انرژی اتمی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه