اخبار داغ

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی صورت گرفت؛

افتتاح و کلنگ زنی 22 طرح عمرانی در اردل به مناسبت دهه فجر

افتتاح و کلنگ زنی 22 طرح عمرانی در اردل به مناسبت دهه فجر
همزمان با دهه فجر و با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری ،نماینده مردم شهرستان های اردل ،فارسان،کیار و کوهرنگ در مجس اسلامی و مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان اردل افتتاح و کلنگ زنی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ امروز به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، و در آئینی با حضور اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری،نماینده مردم شهرستان های اردل ،فارسان،کیار و کوهرنگ در مجس اسلامی و مسئولین استانی و شهرستانی در شهرستان اردل به صورت همزمان، افتتاح و کلنگ زنی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,


,
, ,
, ,


محمود کیانی فرماندار شهرستان اردل در گفتو گو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر گفت:به مناسبت دهه پرفروغ فجر 22 طرح عمرانی در شهرستان اردل با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

کیانی تصریح کرد: این طرح ها در بخش های زیرساخت های شبکه برق، آب، بهداشت، مسکن، کشاورزی، صنعت و آموزش مناطق شهری و روستایی هستند.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح ها، زمینه اشتغال 656 نفر فراهم می‌شود.

فرماندار شهرستان اردل  همچنین از آغاز عملیات سه طرح عمرانی در این شهرستان خبر داد و گفت: برای تکمیل و بهره برداری از این طرح ها، 17 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/

,
, جهانبین نیوز, به مناسبت دهه پرفروغ فجر 22 طرح عمرانی در شهرستان اردل با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.,
,
, کیانی تصریح کرد: این طرح ها در بخش های زیرساخت های شبکه برق، آب، بهداشت، مسکن، کشاورزی، صنعت و آموزش مناطق شهری و روستایی هستند.,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه