اخبار داغ

جانشین سارمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان:

احداث 21بیمارستان پس از پیروزی انقلاب/هرمزگان حائز رتبه نخست در ارائه خدمات دندانپزشکی به روستائیان

احداث 21بیمارستان پس از پیروزی انقلاب/هرمزگان حائز رتبه نخست در ارائه خدمات دندانپزشکی به روستائیان
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان با اشاره به احداث 21بیمارستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هرمزگان رتبه نخست ارائه خدمات دندانپزشکی به روستائیان در کشور را کسب کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هرمز؛ موسی رنجبر، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران در حوزه پزشکی اظهار کرد: علی رغم اینکه تا قبل از  پیروزی انقلاب هیچ گونه پایگاه اورژانس 115 در کشور به ویژه استان هرمزگان وجود نداشت اما  از بدو انقلاب تاکنون، 67 پایگاه اورژانس مشغول ارائه خدمات هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: 21 بیمارستان احداث و 5 دستگاه «ام آر آی» پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در استان هرمزگان راه اندازی شده است.

,

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در 36 رشته مشغول تحصیل هستند، بیان کرد: وجود 290 عضو هیات علمی و بیش از سه هزار دانشجو و هشت دانشکده،‌ از دیگر آثار و برکات انقلاب اسلامی در استان است.

,

رنجبر با اشاره به رتبه نخست هرمزگان در ارائه خدمات دندانپزشکی به روستائیان گفت: دانشکده دندانپزشکی هرمزگان نیاز  این استان به خدمات دندانپزشکی را تا 15 سال آینده بیمه نموده است.

,

وی با اشاره به تشکیل بسیح جامعه پزشکی استان هرمزگان در سال 81 تصریح کرد: از ابتدای تاسیس تا کنون فعالیت های چشمگیری در عرصه های کارشناسی حوزه سلامت، علمی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی صورت گرفته است.

,

 ریشه‌کنی فلج اطفال نخستین فعالیت درمانی بسیج جامعه پزشکی هرمزگان

,  ریشه‌کنی فلج اطفال نخستین فعالیت درمانی بسیج جامعه پزشکی هرمزگان,

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان تصریح کرد: به همت نیروهای داوطلب بسیجی استان اعم از مسئولان و دست اندرکاران حوزه سلامت، فوق تخصصین، متخصصین، پزشکان و دندانپزشکان عمومی، پرستاران، همکاران حوزه بهداشتی و سایر پیراپزشکان شاغل در استان در مدت زمان16سال خدمات قابل توجهی ارائه شده است.

,

رنجیر با تاکید بر اینکه محرومیت زدایی مهمترین هدف بسیج جامعه پزشکی است، تصریح کرد: ریشه‌کنی فلج اطفال نخستین فعالیت درمانی بود که توسط بسیج جامعه پزشکی در کشور به صورت خاص و ویژه پیگیری و به عنوان برگ زرین در کارنامه افتخارات این قشر از سازمان بسیج ثبت شد.

,

 وی با اشاره به ‏‏ویزیت رایگان بیماران در مطب ها، درمانگاه ها و مراکز بهداشتی درمانی اظهار کرد: ۹۰۰هزار خدمت پزشکی در سطح استان و خارج از استان انجام شده است.

,

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان با اشاره به برپایی 40بیمارستان صحرایی در طول 16سال خاطرنشان کرد: ۱۶۵اعزام تخصصی ،۲۴۰۰اعزام عمومی که شاهد جانفشانی ها و ایثار همکارانمان به تعداد ۳۲۲۵پزشک و ۸۵۹۵ پیراپزشک در حوزه سلامت بوده ایم، لحظاتی که برای همه ما خاطراتی ارزشمند به ثبت رسانده است که ما را یارای قدردانی این ایثار و خدمت نبوده و نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,


 

,
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه