اخبار داغ

قبل از انقلاب هرمزگان فاقد هرگونه آموزشگاه عالی بود/عمران و آبادانی شهرها محصول انقلاب است

قبل از انقلاب هرمزگان فاقد هرگونه آموزشگاه عالی بود/عمران و آبادانی شهرها محصول انقلاب است
سرپرست امور اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه آزاد ترین و مستقل ترین کشور جهان ایران است، گفت: مهترین دستاورد این انقلاب اتحاد، استقلال و آزادی  بوده؛ چرا که در تمام رژیم های گذشته کشور ما وابسته به بیگانگان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ احمد پویافر، سرپرست امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: به برکت انقلاب پیشرفت های چشم گیری در زمینه های مختلف در هرمزگان صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

سرپرست امور اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب نسبت به قبل از آن قابل قیاس نیست، گفت: هرمزگان در زمینه های مختلف از جمله عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پیشرفت های فراوانی کرده است.

,

پویافر تصریح کرد: دوران قبل از انقلاب روستاهای هرمزگان فاقد آب و برق بوده؛ به فضل خداوند در حال حاضر تمام روستاهای بالای 20 خانوار از این نعمت ها برخوردار هستند.

,

وی با اشاره به اینکه در بعد آموزش عالی هرمزگان قبل از انقلاب فاقد هرگونه دانشگاه بود، عنوان کرد: در حال حاضر از بعد فیزیکی، تعداد استاد و دانشجو و کیفیت آموزش نسبت به سال های قبل از انقلاب افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

,

سرپرست امور اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به گسترش عمران شهری در استان اظهار کرد: وضعیت شهرها نسبت به قبل از انقلاب دگرگون شده و این عمران و آبادانی محصول خدمات نظام جمهوری اسلامی است.

,

پویافر با تاکید بر اینکه خدمات بسیار خوبی بعد از انقلاب صورت گرفته است، گفت: همچنان کاستی هایی در ان وجود دارد که با تلاش مضاعف مسئولان و یاری خداوند این مسائل و مشکلات نیز حل خواهد شد.

,

وی افزود: از اول انقلاب تا به امروز تحریم ها و اقدامات دردمنشانه استکبار همراه با ملت ایران بوده؛ اما مردم با پشتیبانی از نظام و هم سو بودن با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از این دسیسه های دشمن نیز عبور می کنند.

,

سرپرست امور اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه آزاد ترین و مستقل ترین کشور جهان ایران است، خاطر نشان کرد: مهترین دستاورد این انقلاب اتحاد، استقلال و آزادی  بوده؛ چرا که در تمام رژیم های گذشته کشور ما وابسته به بیگانگان بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه