اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان:

قراردادهای راکد در شهرکهای صنعتی استان زنجان تعیین تکلیف می‌شوند

قراردادهای راکد در شهرکهای صنعتی استان زنجان تعیین تکلیف می‌شوند
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به وجود برخی از قراردادهای اکد در شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: قراردادهای راکد در شهرکهای صنعتی استان زنجان تعیین تکلیف می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: قراردادهای راکد در شهرکهای صنعتی استان زنجان در اسرع وقت تعیین تکلیف می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید بر اینکه زمین‌های شهرکهای صنعتی نباید محلی برای دلال‌بازی باشد تصریح کرد: با توجه به اینکه برای ایجاد زیرساخت در شهرکهای صنعتی هزینه های زیادی انجام گردیده بنابر این نباید زمین های این شهرک توسط عده ای معطل شوند.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان ابراز کرد: استفاده از ظرفیت شهرکهای موجود و فعال استان اولویت نخست شرکت شهرکهای صنعتی می باشد و در این راستا قرارداد زمین های واگذار شده که هیچ گونه اقدامی بر روی آنها صورت نگرفته است فسخ خواهند شد.

,

وی خاطر نشان کرد: طبق شاخص‌های اعلامی از سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، شرکت شهرکهای صنعتی زنجان مکلف به تعیین تکلیف و فسخ 2 هکتار از زمین‌های بلا اقدام در شهرکهای صنعتی بود که ما امسال 8.3 هکتار از زمین‌ها را فسخ و خلع ید کردیم.

,

احمدی خاطر نشان کرد: همچنین 25 فقره قرارداد نیز برای تنفیذ فسخ به مراجع قضایی استان ارجاع شده است.

,

وی افزود: در هفته آینده نیز 32 فقره قرارداد در جلسه هیئت حل اختلاف و داوری شرکت رسیدگی و تعیین تکلیف خواهند شد.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان بیان کرد: استفاده از ظرفیت موجود در شهرکها برای ایجاد واحدهای صنعتی در اولویت قرار دارد و در نتیجه میزان پیشرفت فیزیکی طرح‌ها و نیز ساخت وساز واحدهای صنعتی به دقت رصد و کنترل می‌شود.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر چنانچه اقدامی از سوی طرفین قرارداد بر روی زمین خریداری شده انجام نشود، بر اساس ضوابط و قوانین موجود نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه