اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

برد مقابل پدیده، 64 درصد ترکیب پرسپولیس شمالی بودند

برد مقابل پدیده،  64 درصد ترکیب پرسپولیس شمالی بودند
شاگردان برانکو ایوانکوویچ که در 4 فصل اخیر بیش از تمام تیم های ایرانی صدرنشین بوده اند، با کسب 3 امتیاز بازی با پدیده، از این تیم عبور کردند و باتوجه به توقف سپاهان مقابل صنعت نفت، این تیم را هم پشت سر گذاشتند و به صدر جدول صعود کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاگردان برانکو ایوانکوویچ که در 4 فصل اخیر بیش از تمام تیم های ایرانی صدرنشین بوده اند، با کسب 3 امتیاز بازی با پدیده، از این تیم عبور کردند و باتوجه به توقف سپاهان مقابل صنعت نفت، این تیم را هم پشت سر گذاشتند و به صدر جدول صعود کردند. اما حتی اگر تا پایان فصل هم صدرنشین بمانند، بازهم به رکورد رویایی خود نخواهند رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پرسپولیسِ برانکو در لیگ هفدهم 25 هفته صدرنشینی را تجربه کرد و در پایان هم با قاطعیت به مقام قهرمانی رسید. آن ها در لیگ شانزدهم نیز این رکورد را ثبت کردند تا دو قهرمانی خود را با 50 هفته صدرنشینی رقم بزنند. آن ها در لیگ پانزدهم نیز پس از برد 4-2 مقابل استقلال در دربی به صدر رسیدند اما موفق نشدند جایگاه خود را حفظ کنند.

,

در سوی دیگر جلال حسینی کاپیتان سرخپوشان و شایان مصلح که پنالتی منجر به گل اول بازی را گرفت، از گیلان می آیند و شجاع خلیل زاده، علی علیپور، سیامک نعمتی و امید عالیشاه چهار بازیکن مازندرانی تیم هستند. همچنین احمد نوراللهی از استان گلستان خود را به ترکیب اصلی سرخپوشان رسانده تا هفت بازیکن ترکیب اصلی پرسپولیس برابر پدیده از مناطق شمالی کشور باشند.

,

در چهار فصل حضور برانکو روی نیمکت پرسپولیس، ستاره‌های زیادی از این تیم رفتند اما پرسپولیس آسیب جدی از نبود هیچ‌کدا‌م‌شان ندید و در همه فصول مدعی اصلی قهرمان بود. جالب است که اتفاقا بیشترین ستاره‌های جدا شده پرسپولیس در خطوط جلو و به عنوان بازیکن تهاجمی بازی می‌کردند اما حتی در نبود آنها تیم برانکو همواره جزو بالانشینان جدول گلزنان بوده است.

,

در اولین فصل نقل ‌و انتقالات برانکو، این مربی پرسپولیس را زیر و رو کرد. او خیلی زود به جدایی محمدرضا خانزاده، سوشا مکانی و محسن بنگر رضایت داد و در ادامه وقتی پیام صادقیان افت کرد، این ستاره را هم به سمت در خروجی باشگاه فرستاد. کاری که بعدها با رامین رضاییان و محسن مسلمان کرد. آقای سرمربی صادق محرمی را به خاطر پیشرفت از دست داد و مهدی طارمی را به دلیل محرومیت. وحید امیری و فرشاد احمدزاده هم در روزهایی که پنجره‌ بسته بود، دست برانکو را در پوست گردو گذاشتند و رفتند.

,

حالا گادوین منشا هم با رضایت خودِ ایوانکوویچ رفته تا پرسپولیس یک تیم یازده نفره‌ی پر از ستاره را در این چهار فصل از دست داده باشد. با جدا شدن ده بازیکن قبلی پرسپولیس خم به ابرو نیاورد و حتی به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم رسید تا پروفسور نشان دهد که بالاتر از همه این ستاره‌ها، ستاره پرسپولیس خود اوست.

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه