اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران:

۲۰۰ هزار شهید مؤید استحکام راه انقلاب/ انقلاب اسلامی امانتی است که باید به بهترین شکل از آن مراقبت کرد

۲۰۰ هزار شهید مؤید استحکام راه انقلاب/ انقلاب اسلامی امانتی است که باید به بهترین شکل از آن مراقبت کرد
فرمانده سابق نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه عامل پیروزی انقلاب اتصال به قدرت لایزال الهی بوده است، گفت: ۲۰۰ هزار شهید مؤید استحکام راه انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سردار پاسدار علی فدوی شامگاه پنجشنبه در یادواره ۳۷۲ شهید شهرستان گلپایگان اظهار کرد: شهیدان بر تارک انقلاب اسلامی به عنوان نور هدایتگر می درخشند و ما به بهانه گرامیداشت به دنبال بهره بردن از آنان هستیم چرا که خداوند به قدری جایگاه شهید را رفیع قرار داده که اگر تمام مخلوقات را در یک جا جمع کند که نفعی به شهید برساند، تنها از شهید بهره می برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده سابق نیروی دریایی سپاه، بیان کرد؛ دشمن ما اذعان دارد که در برابر جمهوری اسلامی با وجود دشمنی های مکرر نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند.

,

وی با اشاره به اینکه دشمن نه تنها در انقلاب اسلامی بلکه هر جا که نفس انقلاب و امامین این انقلاب به دلداگان راه حق خورده است و طبق قاعده قرانی انقلاب و عمل کردند، همین نتیجه را گرفتند، تصریح کرد: این در حالی است که اغلب در اقلیت بوده اند.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه با مقایسه توان نظامی و علمی، تکنولوژی و حتی اقتصادی دشمن با کشور و انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد؛ با وجود تمام دشمنی های ۴۰ ساله دشمن علیه نظام و این توانمندی های ولی مسیری که پیش گرفته شده برعکس است و این از تحقق وعده های الهی است.

,

سردار فدوی با بیان اینکه عامل پیروزی انقلاب اتصال به قدرت لایزال الهی بوده است، مطرح کرد: ۲۰۰ هزار شهید موید استحکام راه انقلاب است.

,

فرمانده سابق نیروی دریایی سپاه، تقوای الهی را یکی از عوامل اثرگذار در تحقق وعده الهی دانست و خاطرنشان کرد؛ هیچ گاه خداوند نمی گذارد بندگانی که تقوا را سرلوحه خود قرار دادند به بن بست برسند.

,

وی عمل به تکالیف را یکی از مصداق های تقوا دانست و گفت؛ چه زیبا در این ۴۰ سال شهدا و مردم به تکلیف خود عمل کردند و هر کس در هر کجا بود وظایف خود را شناخت.

,

سردار فدوی یاداور شد؛ ظرفیت انقلاب اسلامی ظرفیت بسیار بالایی است و ۴۰ سال کار سخت در ابعاد مختلف صورت گرفته است.

,

فرمانده سابق نیروی دریایی سپاه سخت ترین کار ممکن را جان دادن در راه هدف دانست و گفت کشور ما با وجود این شهدا آیا در سایر کارها نمی تواند موفق شود؟

,

وی با بیان اینکه دشمن اذعان داشته که به هیچ یک از اهداف خود در این سال ها نتوانسته دست یابد، خاطرنشان کرد: از کوچک ترین تا بزرگترین سرکردگان آمریکا و هم پیمانانش بر این باورند که باید توانمندی برای خود ایجاد کنند که در مقابل ما بازدارنده باشد و این از تحقق وعده های الهی است.

,

سردار فدوی نرسیدن دشمن در اهداف خود در سوریه را یکی از عوامل اثرگذاری انقلاب و نظام دانست و بیان کرد: ما امانتی داریم که باید به بهترین وجه از آن مراقبت کنیم و تکالیف خود را برای حفظ این امانت به درستی انجام دهیم.

,

انتهای پیام /

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه